💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Олександр КузьменкоGameDev
6 вересня 2023, 09:48
2023-09-06
Steam показуватиме на сторінці гри інформацію про підтримку геймпадів від Sony
У жовтні в сервісі цифрових ігор Steam з’явиться оновлення, яке показуватиме користувачам чи підтримує та, чи інша гра геймпади DUALSHOCK або DualSense. Вже зараз магазин пропонує розробникам вказати цю інформацію для своїх проєктів.
Раніше Steam не виокремлював різні геймпади. На сторінці гри вказувалася інформація про часткову або повну підтримку контролерів, без уточнення, яких саме. Як правило, під цим малася на увазі підтримка геймпадів від Xbox, які традиційно популярні на PC.
Проте, за даними Steam, популярність геймпадів зростає, й разом з нею росте частка гравців, які користуються девайсами від Sony. Повідомляється, що з 2017 року понад 87 мільйонів користувачів Steam принаймні один раз зіграли в гру, використовуючи контролер. Більшість гравців (приблизно 69%) використовували різні типи контролерів Xbox, а решта — контролери від PlayStation, Nintendo Switch Pro та сотні інших пристроїв.
У сервісі говорять, що тепер розробники можуть пройти нове опитування про підтримку геймпадів. В ньому вони зможуть уточнити інформацію про повну чи часткову підтримку геймпадів Xbox, DUALSHOCK і DualSense.
У Steam попереджають розробників, що якщо їхня гра вже підтримує контролери Xbox, це не означає, що вона автоматично підтримуватиме геймпади DUALSHOCK і DualSense. «Ці два типи контролерів від PlayStation значно відрізняються від контролерів Xbox, тому якщо ви не працювали над їхньою підтримкою, найімовірніше, ваша гра її не матиме», — попереджає сервіс.
У Steam відзначають, що можливо, якщо в гри вже добре реалізована підтримка геймпадів Xbox, все що залишиться зробити розробнику — подбати, щоб гравці з контролерами Sony бачили іконки кнопок, які відповідають їхнім геймпадам. В оголошенні також опубліковані посилання на корисні матеріали, які допоможуть девелоперам реалізувати підтримку контролерів у своїх проєктах.
Для гравців у жовтні з’являться такі зміни в інтерфейсі Steam:
Оновлення розділу сторінки гри в крамниці, де показана інформація про підтримку контролерів: відтепер у ньому також буде вказана інформація про використання контролерів від PlayStation.
Оновлення для деяких сторінок пошуку: тепер гравцям буде легше знаходити нові ігри, які підтримують їхні пристрої.
Оновлення настільного клієнта Steam: буде додана інформація про те, що гра у бібліотеці користувача підтримує контролери від PlayStation.
Оновлення настільного клієнта Steam: тепер користувачам буде зрозуміліше, якщо в гру можна грати лише з контролером.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.