💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Я ненавиджу соцмережі. Вони вбили в мені людину». Що айтішників дратує в Facebook, LinkedIn, Instagram, Telegram: дослідження

Айтішник з понад 20 роками досвіду Олександр Чорноокий в Facebook зізнався, що його наразі дратує Instagram: «Була ж норм ідея — передавати імпресію та вайб надсиланням по одному квадратному малюнку, де текст вторинний. Далі додали теги, локацію, відео, мультикартинки в пости. Набігли коучі, бренди, лайкодрочери, понторізи, бізнеси та інші. У користувача відбирають керування та налаштування. Пхають контент у порядку, що визначає АІ системи, навчений на благо ринку та трендів». 

Залишити коментар
«Я ненавиджу соцмережі. Вони вбили в мені людину». Що айтішників дратує в Facebook, LinkedIn, Instagram, Telegram: дослідження

Айтішник з понад 20 роками досвіду Олександр Чорноокий в Facebook зізнався, що його наразі дратує Instagram: «Була ж норм ідея — передавати імпресію та вайб надсиланням по одному квадратному малюнку, де текст вторинний. Далі додали теги, локацію, відео, мультикартинки в пости. Набігли коучі, бренди, лайкодрочери, понторізи, бізнеси та інші. У користувача відбирають керування та налаштування. Пхають контент у порядку, що визначає АІ системи, навчений на благо ринку та трендів». 

dev.ua запропонував айтішникам заповнити анкету про популярність соціальних мереж та позначити, що їх дратує у соцмережах та месенджерах на кшталт LinkedIn, Facebook, Telegram тощо. 

Презентуємо  основні висновки в опитування. 

¾ айтішників постійно користуються соцмережами та месенждерами

На питання «Як часто ви використовуєте соцмережі та месенджери» відповіли понад 130 працівників IT-індустрії. І 74% з них активно користуються соцмережами та месенджерами, і тільки 6% опитаних не користуються соцмережами взагалі. 

Instagram — в топі

Найпопулярнішою соцмережею в опитаних айтішників є Instagram. У топ-3 також Facebook та LinkedIn.

Telegram — зе бест

Абсолютна більшість опитаних користується Telegram. Майже 65% надають перевагу Viber, 37% — WhatsUp.

Тільки 1,5% опитаних не заглядають у соцмережі щодня

Майже половина опитаних айтішників розповіли, що витрачають на соцмережі та месенджери до 3 годин на день, третина сидить у соцмережах і месенджерах понад 3 годин щодня, а 18% опитаних користуються ними постійно. 

Айтішники не вірять у захист персональних даних у соцмережах 

Серед найбільш захищених соцмереж айтішники називають LinkedIn та Twitter.

Найбезпечніший — Signal

Серед месенджерів найбільш захищеними опитані вважають Signal та Telegram.

Що міг би купити Ілон Маск після Twitter та Coca-Cola? Пропонують Tik-Tok Jira росію та Білорусь: добірка креативів від користувачів соцмереж
Що міг би купити Ілон Маск після Twitter та Coca-Cola? Пропонують Tik-Tok, Jira, росію та Білорусь: добірка креативів від користувачів соцмереж
По темi
Що міг би купити Ілон Маск після Twitter та Coca-Cola? Пропонують Tik-Tok, Jira, росію та Білорусь: добірка креативів від користувачів соцмереж

Що дратує у соцмережах

Також айтішників запитали, що їх дратує у соцмережах та месенджерах. 

Найпопулярніша відповідь — «вони крадуть час», «реклама» і «русня, наявність у соцмережах рашистів». Але є й оригінальні. Публікуємо топ найцікавіших нижче. 

Отже, ми спитали айтішників, що їх дратує у соцмережах.

1.
Кремлеботи, кондуктори-дебіли і профілакторії.
2.
Саппорт Facebook і Twitter. То жах. Гіперскладність налаштувань користувацького облікового запису в Facebook, кривизна налаштувань Instagram.
3.
Instagram перетворився у бізнес-успіх-маркетплейс. Його алгоритми спрямовані на те аби мені щось продати, на відміну від тік-току, який показує мені справді підходящий для мене контент
4.
Бісить, що соцмережі стали способом показати свій статус, а не способом допомоги в спілкуванні чи комунікації.
5.
Втрачений час на користування та неможливість відмовитися від них (абсолютно всі товариші та знайомі там, і ти теж вимушений ними користуватися, хоча і намагаєшся витрачати мінімум часу).
6.
Сторіз, reels, Tik-Tok, які чомусь наповнили стрічку. Я не хочу бачити «вам це може сподобатися», я сама знайду і вирішу, що мені подобається. В Instagram перестала заходити, бо майже не бачу там постів своїх друзів, лише якісь тупі відео:(На ФБ поки що трішки краще.
7.
Користування «хаками» для психологічного впливу на користувачів, щоб вони проводили більше часу на платформі; багато низькоякісного контенту; вразливість перед ботофермами.  
8.
Тупо все дратує, я ненавиджу соцмережі. Вони вбили в мені людину, вбили мій час, моє натхнення і моє бажання створювати та вивчати нове. Зруйнували психіку, розбили режим сну, проявили в мені найнегативніші людські риси: ненависть, заздрість і цинізм. Ваше опитування неповне: Youtube така ж соціальна мережа, що вижирає час людини. Telegram та його канали з новинами та мемами зробили те ж саме, з початку війни я став залежним від новин, якщо не отримую порцію нової інформації протягом 30 хвилин, мозок починає висихати, все стає нецікавим, пропадає бажання працювати, концентрація стає нульовою. Я намагався банити Youtube, пробував в адблок запихувати рекомендації, в Instagram та Telegram я не підписаний на жоден канал, але все одно знаю напам’ять теги людей та каналів, і можу легко знайти їх через пошук, мені вже навіть нотифікації не потрібні. Історія пошуку для мене вже як доза. Я прокидаюсь і беру в руки телефон, йду спати після перегляду всіх останніх мемів в каналах, які я знаю. Мені потрібна допомога, я за***вся, але скоро я вирішу цю проблему (доведеться звертатись до спеціалістів). 
9.
Ілюзорність потрібності. Ми підписуємось на десятки чи сотні каналів і чатів в Telegram, щоб спілкуватися і читати 1-2 з них. Всі решта просто створюють враження, ніби ти комусь потрібний, і що в тебе 10000 непрочитаних повідомлень. З інстаграмом схожа історія.
10.
Необхідність мати акаунт майже у кожному месенджері та соцмережі для спілкування з людьми, навіть якщо соцмережа тебе бісить та/або не поважає приватність твоїх даних (особливо продукти Meta).
11. 
Експлуатація людської натури, маніпулювання психікою завдяки dopamine driven feedback loop та алгоритмів, які слідкують за кожним лайком, коментом, і потім підбирають тобі стрічку залежно від твоїх дій, деградація дітей які там сидять, використання даних у невідомих цілях тощо, гляньте документалку the social dilemma (Netflix).
12. 
Порушення обробки персональних даних, продаж ПД третім особам, довготривале зберігання, все що порушує GDPR. Релевантна та будь-яка інша реклама. У мобільних додатках ігнорується відключення фонового режиму з поїданням трафіку. Не всі брешуть, але дуже багато пропаганди та дези. Краще на цю хрінь фільтр зробити.
13.  
Спам та скам. Наприклад, якщо заходиш у Discord якогось проєкту, то тобі одразу починають прилітати повідомлення типу «купи наш скам» тощо. Аналогічно з twitter. Ілон Маск же не просто так призупинив покупку.
14. 
Неграмотність використання і мною, й іншими користувачами. Безглуздість більшості речей, які там знаходяться. Дратує ця «необхідність» мати сторінку/профіль. Але з цим легко справлятись, якщо використовувати соц.мережі тільки для роботи. Забагато там ілюзій, романтизації небезпечних явищ та інформації.
15.
Залежність від них, багато разів намагався закинути, але не вийшло, прийшов до того, що свідомо користуюсь ними, але все ж хотілося б менше часу на них витрачати, й лише на потрібне, а не на меми.
«Це прецедент у ЗСУ». Історія проджект-менеджерки Мінцифри яка мобілізувалася через соцмережу і стала заступницею командира роти
«Це прецедент у ЗСУ». Історія проджект-менеджерки Мінцифри, яка мобілізувалася через соцмережу і стала заступницею командира роти
По темi
«Це прецедент у ЗСУ». Історія проджект-менеджерки Мінцифри, яка мобілізувалася через соцмережу і стала заступницею командира роти
«Американські чиновники очікували що країна впаде за кілька днів». Як відкриті дані та соцмережі змінюють хід першої цифрової війни в Україні
«Американські чиновники очікували, що країна впаде за кілька днів». Як відкриті дані та соцмережі змінюють хід першої цифрової війни в Україні
По темi
«Американські чиновники очікували, що країна впаде за кілька днів». Як відкриті дані та соцмережі змінюють хід першої цифрової війни в Україні
Як продати акаунт в соцмережі за нормами нового законодавства. Поради юристів
Як продати акаунт в соцмережі за нормами нового законодавства. Поради юристів
По темi
Як продати акаунт в соцмережі за нормами нового законодавства. Поради юристів
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
«Будуть брати поки більше областей». «Instавідьма» з Мелітополя переїхала до рф, заробляє на передбаченні прильотів по українських містах і звинувачує ЗСУ
«Будуть брати поки більше областей». «Instавідьма» з Мелітополя переїхала до рф, заробляє на передбаченні прильотів по українських містах і звинувачує ЗСУ
«Будуть брати поки більше областей». «Instавідьма» з Мелітополя переїхала до рф, заробляє на передбаченні прильотів по українських містах і звинувачує ЗСУ
Instagram-«відьма» Альона Лоран, про яку dev.ua писав у листопаді минулого року стосовно судового спору, у який вона втрапила через дописи в соцмережі, тепер заробляє на передбаченні обстрілів українських міст. Щобільше, 33-річна блогерка поширює фейки про ЗСУ та відкрито підтримує російських загарбників.
1 коментар
«Продати» iPhone 8 Plus двічі та отримати строк: історія шахрая з Хмельниччини, який «обдирав» довірливих юзерів в Insragram
«Продати» iPhone 8 Plus двічі та отримати строк: історія шахрая з Хмельниччини, який «обдирав» довірливих юзерів в Insragram
«Продати» iPhone 8 Plus двічі та отримати строк: історія шахрая з Хмельниччини, який «обдирав» довірливих юзерів в Insragram
Instagram-підприємиця з Дніпра, що ошукала понад 30 покупців, отримала 4 роки тюрми. Вона керувала 7 псевдо-магазинами
Instagram-підприємиця з Дніпра, що ошукала понад 30 покупців, отримала 4 роки тюрми. Вона керувала 7 псевдо-магазинами
Instagram-підприємиця з Дніпра, що ошукала понад 30 покупців, отримала 4 роки тюрми. Вона керувала 7 псевдо-магазинами
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.