Спартак Суббота подав заяву на патентування торговельної марки «Подкаст-терапія» та двох логотипів
Схоже, що нас очікує продовження програми про психологію та психотерапію.
Схоже, що нас очікує продовження програми про психологію та психотерапію.
Схоже, що нас очікує продовження програми про психологію та психотерапію.
Блогер Спартак Суббота подав заявки на реєстрацію однойменної торговельної марки та двох логотипів.
Заявки на патентування з’явилися в Державній системі правової охорони інтелектуальної власності у першій половині квітня.
Нагадаємо, що Спартак Суббота, якого звинуватили у шахрайстві, оприлюдненні фальсифікованих даних про освіту, в інтимних стосунках з клієнткою тощо, заявив, що продовжуватиме вести YouTube-проєкт.
Паралельно цьому в мережі серед підлітків набирав популярності флешмоб на підтримку свого кумира Спартака Субботи. Одна з його частин — «театральний вихід у вікно».
До розслідування психотерапевта Іллі Полудьонного щодо діяльності Субботи «Подкаст-терапія» виходила за участі співведучого Євгена Яновича. Після скандалу останній заявляв, що його друг та колега брехав йому.
Вау, прикольно реєструвати мій логотип без мого відому
Враховуючи те, що я не передавав права йому