Справа «Золоті арки». На Одещині під брендом McDonald's продавали шаурму, перевернувши літеру «М» з назви компанії
Що ж постановив Господарський суд Києва?
Що ж постановив Господарський суд Києва?
В Одесі під брендом McDonald’s продавали шаурму, про це сказано в позові компанії до ТОВ «Рентма груп».
Як зазначають позивачі, ними було виявлено, що у мережі та соціальній мережі Instagram за посиланням: https://www.instagram.com/shaurmamaiaki/ здійснюється продаж продукції швидкого харчування шляхом розміщення пропозиції щодо продажу товару «Шаурма» із використанням зображення, яке містить у своєму складі графічний елемент, подібний до позначення вказаних торговельних марок McDonald’s, а саме — «Золоті арки» у перевернутому вигляді.
З інформації, вказаної на веб-сторінці, позивачі довідались про те, що окрім здійснення продажу через Інтернет, власник облікового запису також має і власний заклад швидкого харчування, розташований в Одеській області. А саме — перевернуті «Золоті арки» на вивісці ресторану, у господарській діяльності закладу та на паперових упаковках товарів і блюд.
Позивачі вважають, що «Золоті арки» неправомірно застосовуються ФОП Дікусаром Євгеном Вікторовичем у перевернутому вигляді у господарській діяльності його ресторану «Шаурма», що не має жодного відношення до ресторанів «McDonald’s», в чому власне і полягає порушення прав позивачів.
Господарський суд Києва повністю задовольнив позов McDonald’s і зобов`язати ФОП Дікусара Євгена Вікторовича припинити порушення прав інтелектуальної власності.