💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Розробники Squadron 42 з Марком Хеміллом і Джилліан Андерсон завершили додавати нові функції в проєкт. У гри досі нема дати релізу

Сюжетна частина гри Star Citizen —  Squadron 42 — нарешті пройшла етап додавання нових функцій; тепер розробники займуться «поліруванням» проєкту. Squadron 42 була анонсована ще у 2012, її реліз переноситься з 2016 року.

Залишити коментар
Розробники Squadron 42 з Марком Хеміллом і Джилліан Андерсон завершили додавати нові функції в проєкт. У гри досі нема дати релізу

Сюжетна частина гри Star Citizen —  Squadron 42 — нарешті пройшла етап додавання нових функцій; тепер розробники займуться «поліруванням» проєкту. Squadron 42 була анонсована ще у 2012, її реліз переноситься з 2016 року.

Студія Cloud Imperium Games опублікувала 26-хвилинне відео, присвячене Squadron 42. Це окрема сюжетна гра до мультиплеєрного НФ-проєкту Star Citizen, в якій зібраний зірковий каст. Зовнішність і голоси персонажам Squadron 42 подарували Гарі Олдман, Бен Мендельсон, Джилліан Андерсон, Генрі Кавілл, Марк Хемілл, Марк Стронг, Енді Серкіс і багато інших.

За словами очільника Cloud Imperium Games Кріса Робертса, Squadron 42 вже повністю завершена і «вступила в завершальну фазу». «На етапі полірування ми повністю зосереджені на оптимізації та точному налаштуванні всіх аспектів ігрового процесу, щоб забезпечити безпрецедентну кінематографічну пригоду. Щоб відсвяткувати цей важливий етап, ми зібрали наших провідних розробників з усього світу, щоб розповісти, що це означає», — говорять розробники.

Проте скільки часу займе цей новий етап, у Cloud Imperium Games не уточнили. «Коли ми визначимося з датою релізу, ви дізнаєтеся про це першими», — обіцяє Кріс Робертс.

Раніше Star Citizen, чия розробка фінансується методом краудфандингу вже понад 11 років, зібрала $600 млн, що робить її однією з найдорожчих ігор в історії. Проєкт досі перебуває в Alpha-версії, хоча гравці вже можуть грати в неї у ранньому доступі.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Wargaming запустила благодійний проєкт разом з United24. WargamingUnited залучає всі ігри компанії до збору коштів на реанімобілі
Wargaming запустила благодійний проєкт разом з United24. WargamingUnited залучає всі ігри компанії до збору коштів на реанімобілі
По темi
Wargaming запустила благодійний проєкт разом з United24. WargamingUnited залучає всі ігри компанії до збору коштів на реанімобілі
Star Citizen зібрала $600 млн за 11 років краудфандингу. Гра досі в стані Alpha
Star Citizen зібрала $600 млн за 11 років краудфандингу. Гра досі в стані Alpha
По темi
Star Citizen зібрала $600 млн за 11 років краудфандингу. Гра досі в стані Alpha
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
По темi
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.