Олександр КузьменкоGameDev
23 жовтня 2023, 11:10
2023-10-23
Розробники Squadron 42 з Марком Хеміллом і Джилліан Андерсон завершили додавати нові функції в проєкт. У гри досі нема дати релізу
Сюжетна частина гри Star Citizen — Squadron 42 — нарешті пройшла етап додавання нових функцій; тепер розробники займуться «поліруванням» проєкту. Squadron 42 була анонсована ще у 2012, її реліз переноситься з 2016 року.
Сюжетна частина гри Star Citizen — Squadron 42 — нарешті пройшла етап додавання нових функцій; тепер розробники займуться «поліруванням» проєкту. Squadron 42 була анонсована ще у 2012, її реліз переноситься з 2016 року.
Студія Cloud Imperium Games опублікувала 26-хвилинне відео, присвячене Squadron 42. Це окрема сюжетна гра до мультиплеєрного НФ-проєкту Star Citizen, в якій зібраний зірковий каст. Зовнішність і голоси персонажам Squadron 42 подарували Гарі Олдман, Бен Мендельсон, Джилліан Андерсон, Генрі Кавілл, Марк Хемілл, Марк Стронг, Енді Серкіс і багато інших.
За словами очільника Cloud Imperium Games Кріса Робертса, Squadron 42 вже повністю завершена і «вступила в завершальну фазу». «На етапі полірування ми повністю зосереджені на оптимізації та точному налаштуванні всіх аспектів ігрового процесу, щоб забезпечити безпрецедентну кінематографічну пригоду. Щоб відсвяткувати цей важливий етап, ми зібрали наших провідних розробників з усього світу, щоб розповісти, що це означає», — говорять розробники.
Проте скільки часу займе цей новий етап, у Cloud Imperium Games не уточнили. «Коли ми визначимося з датою релізу, ви дізнаєтеся про це першими», — обіцяє Кріс Робертс.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.