🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

«Ми хочемо 90». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що очікували значно гірших відгуків гравців через баги, але прагнуть, щоб вона сягнула ще вище

CEO української студії GSC Game World Євген Григорович зізнався, що очікував набагато гірших відгуків користувачів у Steam для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, враховуючи технічний стан гри на релізі.

1 коментар
«Ми хочемо 90». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що очікували значно гірших відгуків гравців через баги, але прагнуть, щоб вона сягнула ще вище

CEO української студії GSC Game World Євген Григорович зізнався, що очікував набагато гірших відгуків користувачів у Steam для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, враховуючи технічний стан гри на релізі.

«Я очікував набагато меншого успіху, ніж ми отримали від аудиторії. Ми цього боялися… ми знаємо, що гра вийшла в такому стані, в якому ми хотіли б її зробити кращою. А коли випускаєш гру, завжди є якісь баги. Ми знаємо, можливо, половину з них. Ми знаємо, що хотіли б мати більше часу, але це наше обмеження. Неможливо зробити більше, ніж ми робили», — розповів Григорович виданню IGN.

За його словами розробники, бачать набагато більше проблем у грі, ніж ті, що зазвичай знаходять гравці. На його думку, багато гравців не стикалися з 99% багів, присутніх в S.T.A.L.K.E.R. 2.

«Ми подумали: „А що, якщо гравці зіткнуться з цією проблемою, а ми її ще не виправили?“. І оскільки ми бачили набагато більше, ми були набагато більш стурбовані. Неможливо було сказати, скільки людей зіткнеться з цією проблемою, або скільки людей зіткнеться з проблемами, з якими ми ще не стикалися і про які не знаємо. Це дуже стресовий момент», — пояснив очільник GSC Game World.

Він додав, що боявся, що S.T.A.L.K.E.R. 2 отримає через гірше сприйняття, ніж могло б бути. Проте гру вже неодноразово переносили, і розробники вже «не мали сил витримати ще один марафон». 

Нагадаємо, що попри слова засновника студії GSC Game World Сергія Григоровича про те, що в грі «багів вже настільки мало, що вже не соромно випускати», технічна сторона S.T.A.L.K.E.R. 2 лишається найслабшим місцем проєкту, на який нарікає чимало оглядачів та гравців.

Попри баги, Євген Григорович говорить, що пишається S.T.A.L.K.E.R. 2. Креативна директорка проєкту Марія Григорович також  задоволена фундаментом, який створила GSC. «Ви сподіваєтеся, що люди відчують, що гра є… Вона не така ідеальна, як ми хотіли, але це гра з душею», — говорить вона.

S.T.A.L.K.E.R. 2. розійшлася накладом у мільйон копій менш ніж за два дні. На агрегаторі рецензій оглядачів metacritic S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала «посередні» 73 бали та ще 74 на OpenCritic. У Steam, оцінка якого базується на основі відгуків гравців, гра отримала 78% схвальних, але після кількох патчів з виправленнями піднялася до 84% з 66,856

Але Євген Григорович прагне, щоб ця оцінка зросла ще більше. «Для творчої людини хочеться отримати досягнення, що ми зробили гру, яка сподобалася 90% людей, не 85, не 83, не 86. Ми хочемо 90. „Але 89 теж добре!“ Ні! 89 починається з восьми, а ви хочете почати з дев’яти. Я провів [за розробкою] шість років. Це, мабуть, дитяча забаганка, але ти хочеш цього досягти», — зізнався CEO GSC Game World.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Якщо я скажу що ми нічого не платили за інтеграцію ви ж мені не повірите?». Гороховський розповів як у S.T.A.L.K.E.R. 2 зявився звук поповнення monobank
«Якщо я скажу, що ми нічого не платили за інтеграцію, ви ж мені не повірите?». Гороховський розповів, як у S.T.A.L.K.E.R. 2 з’явився звук поповнення monobank
По темi
«Якщо я скажу, що ми нічого не платили за інтеграцію, ви ж мені не повірите?». Гороховський розповів, як у S.T.A.L.K.E.R. 2 з’явився звук поповнення monobank
«Щоб не ганьбив моє прізвище моїх дітей батьків». Засновник компанії-розробника S.T.A.L.K.E.R. віддасть свій Rolls-Royce вартістю $300 000-$500 000 сміливцю який знищить російський фрегат «Адмірал Григорович»
«Щоб не ганьбив моє прізвище, моїх дітей, батьків». Засновник компанії-розробника S.T.A.L.K.E.R. віддасть свій Rolls-Royce вартістю $300 000-$500 000 сміливцю, який знищить російський фрегат «Адмірал Григорович»
По темi
«Щоб не ганьбив моє прізвище, моїх дітей, батьків». Засновник компанії-розробника S.T.A.L.K.E.R. віддасть свій Rolls-Royce вартістю $300 000-$500 000 сміливцю, який знищить російський фрегат «Адмірал Григорович»
CEO GSC Game World studio розробника S.T.A.L.K.E.R. 2: «Я б дуже хотів залишитися у своїй країні жити у своїй країні й робити ігри у своїй країні але зараз це майже неможливо»
CEO GSC Game World studio, розробника S.T.A.L.K.E.R. 2: «Я б дуже хотів залишитися у своїй країні, жити у своїй країні й робити ігри у своїй країні, але зараз це майже неможливо»
По темi
CEO GSC Game World studio, розробника S.T.A.L.K.E.R. 2: «Я б дуже хотів залишитися у своїй країні, жити у своїй країні й робити ігри у своїй країні, але зараз це майже неможливо»
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

Ну тому що більшість українців терпляче чекають на виправлення багів та усіляко підтримують рідних розробників. Я поки що через баги, грати не можу, але й поганого відгуку не напишу.
Із того що зміг пройти, можу сказати що гра однозначно стане достойною після виправлення багів. Виправити баги можна, а ось якщо гра без душі, то те фіксами не виправиш. Тож однозначно чекати на "реліз" (у сенсі виправлення багів) є сенс.