💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
4 лютого 2025, 12:16
2025-02-04
Не лише портативки — Valve може працювати над повноцінною консоллю, яка конкуруватиме з PlayStation та Xbox
Відомий іспанський інсайдер заявив, що компанія Valve, відома за сервісом Steam і портативною приставкою Steam Deck, може працювати над розробкою настільної консолі. На це вказує її робота над драйверами AMD.
Відомий іспанський інсайдер заявив, що компанія Valve, відома за сервісом Steam і портативною приставкою Steam Deck, може працювати над розробкою настільної консолі. На це вказує її робота над драйверами AMD.
Про це говорить інсайдер extas1s з посиланням на власника сайту HandleDeck.com. За його словами, Valve працює над драйверами для майбутніх відеокарт AMD Radeon RX 9070 на базі RDNA4, які мають вийти наступного місяця, повідомляє Wccftech.
«Виявляється, Valve відкрито працює над драйверами для відеокарт AMD 9070. Наразі ці карти призначені лише для настільних пристроїв. Ці AMD 9070 є першими, які використовують технологію RDNA 4 і FSR 4. Так що так, це сенсація! Ця архітектура RDNA 4 наразі призначена лише для настільних комп’ютерів. Очікується, що через багато років вона може потрапити на портативні пристрої, але зараз вона суто десктопна», — розповів extas1s.
Він додав, що Valve «докладає багато зусиль для створення драйверів» для GPU RX 9070 з RDNA 4, і запитав, «чому Valve так зацікавлена у співпраці над цією архітектурою?».
Однією з відповідей може бути та, що Valve внутрішньо працює над настільними консолями, які будуть марковані ліцензією SteamOS. Компанія може розглядати відеокарту AMD 9070 як основне ядро для своєї настільної консолі. Наразі кодове ім’я консолі для Steam від Valve — Fremont, але невідомо як вона називатиметься офіційно. Також можливо, що цю відеокарту можуть використати для створення якогось зовнішнього GPU для Steam Deck 2, або ж просто для того, щоб треті сторони могли створювати свої власні розробки.
Коробка Steam Machine від Alienware
Майже десять років тому Valve вже намагалася створити Steam Machine — ігрові PC, які мали дати гравцям консольний досвід, але з PC-іграми. Це був перший апаратний продукт Valve у співпраці з виробниками PC, але ініціатива виявилася невдалою — через сім місяців після офіційного релізу, було продано менше півмільйона пристроїв, а до кінця першого року більшість Steam Machine зникли з продажу.
Серед причин невдачі називали невдалі перші версії операційної системи Steam OS, високу вартість пристроїв, затримку виходу геймпада Steam Controller. Хоча сам контролер отримав більший успіх. Очевидно, Valve зробила висновки зі своєї невдачі, про що свідчать наступні й набагато успішніші релізи гаджетів, такі як Valve Index та Steam Deck.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.