🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоГаряченьке
17 квітня 2025, 18:32
2025-04-17
Суд США визнав, що Google незаконно монополізувала ринки онлайн-реклами: що це означає для компанії
Сьогодні, 16 квітня, федеральний суд США завдав удару по технологічному гіганту, постановивши, що Google незаконно монополізувала ринки рекламних серверів для видавців і ринок обміну рекламою, які є посередниками між покупцями та продавцями.
Сьогодні, 16 квітня, федеральний суд США завдав удару по технологічному гіганту, постановивши, що Google незаконно монополізувала ринки рекламних серверів для видавців і ринок обміну рекламою, які є посередниками між покупцями та продавцями.
Це рішення може дозволити прокурорам вимагати розділу рекламних продуктів Google. Міністерство юстиції США заявило, що Google повинен продати принаймні свій Google Ad Manager, пишеReuters
Тепер Google може зіткнутися з можливістю того, що два різних американських суди зобов’яжуть його продати активи або змінити свою бізнес-практику.
Наступного тижня суддя у Вашингтоні проведе судовий розгляд на вимогу Міністерства юстиції США, щоб змусити Google продати свій браузер Chrome та вжити інших заходів, щоб покласти край домінуванню компанії в онлайн-пошуку.
Прокурори в суді заявили, що Google використовувала класичну тактику побудови монополії — усунення конкурентів шляхом поглинання, прив’язування клієнтів до використання своїх продуктів і контролю над тим, як відбуваються транзакції на ринку онлайн-реклами.
Натомість Google стверджувала, що справа зосереджена на минулому, коли компанія все ще працювала над тим, щоб її інструменти могли підключатися до продуктів конкурентів. Прокурори також проігнорували конкуренцію з боку технологічних компаній, включаючи Amazon і Comcast, оскільки витрати на цифрову рекламу змістилися в бік додатків і потокового відео, сказав юрист Google.