Месенджер Telegram випустив оновлення, яке дає змогу встановити плату за вхідні повідомлення для тих, кого немає в їхньому списку контактів.
Як повідомляє пресслужба застосунку, опція доступна для власників преміум-акаунтів.
«Якщо вам часто пишуть у Telegram, ви можете зробити відправку повідомлень платним для користувачів, яких немає у вашому списку контактів», — йдеться в повідомлення компанії.
Як це зробити? Повідомлення потрібно оплатити внутрішньою валютою месенджера — «зірками», які потрібно купити. Налаштувати платні вхідні повідомлення можна також у групах, зокрема для коментарів у каналах.
«Для власників груп це ще один спосіб монетизувати свої спільноти і заробляти зірки, підтримуючи при цьому більш змістовне спілкування між учасниками», — заявляють у Telegram. Налаштування дають змогу робити винятки з цих правил.
Зірками, отриманими за вхідні повідомлення, можна оплатити преміум-підписку в Telegram. Також їх можна вивести за допомогою платформи Fragment, отримавши натомість винагороду. Її, зі свого боку, можна використовувати для купівлі реклами в Telegram, колекційних подарунків у блокчейні TON та інших цілей.
Крім цього, тепер у чаті з користувачем не зі списку контактів під час початку листування відображатиметься інформація з базовими даними про нього. Наприклад, країна, визначена за номером телефону, спільні групи, якщо вони є; дата реєстрація в Telegram і приблизний час, коли востаннє оновлювалися імʼя користувача або фотографія профілю.
Нова опція має ще й безпекову функцію — сервіс платних повідомлень, за словами розробників, допоможе користувачам розпізнати шахраїв або ж навпаки, переконатися в надійності співрозмовника ще до того, як власник акаутна вступить у діалог.
Нагадаємо, платні повідомлення в Telegram тестували ще в лютому.
Зловмисники використовують експлойт EvilLoader, щоб змусити користувачів Telegram на Anrdoid встановити шкідливий софт. Що про це говорять представники месенджера
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Скільки вона коштуватиме, які нові функції отримає підписник
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Вона відкриває доступ до додаткових функцій месенджера. Користувачі платної версії зможуть завантажувати файли об'ємом до 4 ГБ та скачувати їх на максимальній швидкості, використовувати додаткові інструменти для керування чатами та автоматично трансформувати голосові повідомлення у текст.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі