Комік в минулому, ТОП Intellias зараз. Відео-інтерв’ю 🔥

Павло Дуров анонсував запуск реклами в Telegram. Розповідаємо, як вона працюватиме

Скоро в каналах Telegram вперше з’являться офіційні рекламні повідомлення, пише в офіційному блозі месенджера його засновник Павло Дуров.  

Залишити коментар
Павло Дуров анонсував запуск реклами в Telegram. Розповідаємо, як вона працюватиме

Скоро в каналах Telegram вперше з’являться офіційні рекламні повідомлення, пише в офіційному блозі месенджера його засновник Павло Дуров.  

За його словами, більшість користувачів навряд чи помітить цю зміну — з трьох причин:

1. Telegram не показуватиме рекламні повідомлення в списку чатів, особистих бесідах або групах. Реклама торкнеться тільки великих каналів -сервісів, де вже і так є реклама, і підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку Telegram.

2. Для показу реклами не будуть використані особисті дані. Конфіденційність користувачів для Telegram першорядна. Вміст рекламних повідомлень буде залежати тільки від тематики каналів, в яких вони виводяться, а не від особистих даних користувачів.

3. Офіційні рекламні повідомлення в Telegram будуть ненав’язливими. У них допускаються тільки короткі тексти без зовнішніх посилань або фотографій. Рекламне оголошення може з’явитися тільки після перегляду всіх нових повідомлень в каналі. 

«У каналах Telegram зараз зустрічається реклама, яку публікують самі власники Telegram-каналів у вигляді звичайних повідомлень. Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів», — повідомляє Дуров. Дохід від таких рекламних оголошень, запевняє він, дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний і необмежений сервіс.

Разом з тим блогер Нікіта Ліхачов у своєму каналі «Радіорубка Ліхачова» повідомляє, що реклама буде показана внизу стрічки обраного для показу Telegram-каналу, після всього авторського контенту.

Де буде показана реклама

Довжина тексту повідомлення — 160 символів. Внизу — кнопка з посиланням, вести вона може тільки на Telegram-канали або ботів.

Куди ведуть рекламні повідомлення

При цьому не можна вести через кнопку на зовнішні сайти або додатки, а також на канали або ботів, які створені виключно для демонстрації інших оголошень. Також не можна займатися дезінформацією — в оголошенні рекламувати одне, а вести на інше.

Як оплачувати рекламу і скільки грошей потрібно

Оплата за рекламні послуги відбувається за кількість показів (не кліків, не підписок). Мінімальна вартість 1000 показів — 2 євро. Мінімальний бюджет для поповнення — 2 млн євро. Мінімальні витрати на рік-10 млн євро;

У яких каналах з’явиться реклама

Повідомлення показуватимуть всередині каналів з 1000 передплатників і більше. Можна вибирати, в яких конкретно каналах хочеш показати оголошення, в яких не хочеш, вибрати просто тематику. Реклами на загальному екрані зі списком каналів зараз немає.

Рекламні табу

Реклама проходитиме модерацію. Заборонено ставити клікбейтні і нереалістичні обіцянки (типу «з цим каналів ти досягнеш найвищого заробітку»), відсилання до особистості та переваг («ми знаємо, що тобі подобається Telegram»), експлуатація трагедій та інших негативних подій, а також азартні ігри, «оманливі й шкідливі» фінансові продукти, медичні послуги, наркотики, тютюн і алкоголь, зброя, спам і послуги злому, підроблені документи, а також вибори, партії, рухи, кандидати, включаючи матеріали проти політичних активістів. 

Лихачов прогнозує, що таке нововведення значно зменшить заробітки великих каналів. 

Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
По темi
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Гороховський рекламує пиво від monobank. Де скуштувати пінне?
Гороховський рекламує пиво від monobank. Де скуштувати пінне?
По темi
Гороховський рекламує пиво від monobank. Де скуштувати пінне?
Відповідь Instagram-блогерки яка програла суд замовниці реклами. Що вона думає?
Відповідь Instagram-блогерки, яка програла суд замовниці реклами. Що вона думає?
По темi
Відповідь Instagram-блогерки, яка програла суд замовниці реклами. Що вона думає?
Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
Полтавський суд засудив харків’янку за продаж оголених фото у Telegram
Полтавський суд засудив харків’янку за продаж оголених фото у Telegram
Полтавський суд засудив харків’янку за продаж оголених фото у Telegram
Рашисти збирають дані про українців за допомогою бота в Telegram. Як його заблокувати
Рашисти збирають дані про українців за допомогою бота в Telegram. Як його заблокувати
Рашисти збирають дані про українців за допомогою бота в Telegram. Як його заблокувати
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Скільки вона коштуватиме, які нові функції отримає підписник
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Скільки вона коштуватиме, які нові функції отримає підписник
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Скільки вона коштуватиме, які нові функції отримає підписник
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Вона відкриває доступ до додаткових функцій месенджера. Користувачі платної версії зможуть завантажувати файли об'ємом до 4 ГБ та скачувати їх на максимальній швидкості, використовувати додаткові інструменти для керування чатами та автоматично трансформувати голосові повідомлення у текст.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.