Павло Дуров анонсував запуск реклами в Telegram. Розповідаємо, як вона працюватиме
Скоро в каналах Telegram вперше з’являться офіційні рекламні повідомлення, пише в офіційному блозі месенджера його засновник Павло Дуров.
Скоро в каналах Telegram вперше з’являться офіційні рекламні повідомлення, пише в офіційному блозі месенджера його засновник Павло Дуров.
За його словами, більшість користувачів навряд чи помітить цю зміну — з трьох причин:
1. Telegram не показуватиме рекламні повідомлення в списку чатів, особистих бесідах або групах. Реклама торкнеться тільки великих каналів -сервісів, де вже і так є реклама, і підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку Telegram.
2. Для показу реклами не будуть використані особисті дані. Конфіденційність користувачів для Telegram першорядна. Вміст рекламних повідомлень буде залежати тільки від тематики каналів, в яких вони виводяться, а не від особистих даних користувачів.
3. Офіційні рекламні повідомлення в Telegram будуть ненав’язливими. У них допускаються тільки короткі тексти без зовнішніх посилань або фотографій. Рекламне оголошення може з’явитися тільки після перегляду всіх нових повідомлень в каналі.
«У каналах Telegram зараз зустрічається реклама, яку публікують самі власники Telegram-каналів у вигляді звичайних повідомлень. Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів», — повідомляє Дуров. Дохід від таких рекламних оголошень, запевняє він, дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний і необмежений сервіс.
Разом з тим блогер Нікіта Ліхачов у своєму каналі «Радіорубка Ліхачова» повідомляє, що реклама буде показана внизу стрічки обраного для показу Telegram-каналу, після всього авторського контенту.
Довжина тексту повідомлення — 160 символів. Внизу — кнопка з посиланням, вести вона може тільки на Telegram-канали або ботів.
При цьому не можна вести через кнопку на зовнішні сайти або додатки, а також на канали або ботів, які створені виключно для демонстрації інших оголошень. Також не можна займатися дезінформацією — в оголошенні рекламувати одне, а вести на інше.
Оплата за рекламні послуги відбувається за кількість показів (не кліків, не підписок). Мінімальна вартість 1000 показів — 2 євро. Мінімальний бюджет для поповнення — 2 млн євро. Мінімальні витрати на рік-10 млн євро;
Повідомлення показуватимуть всередині каналів з 1000 передплатників і більше. Можна вибирати, в яких конкретно каналах хочеш показати оголошення, в яких не хочеш, вибрати просто тематику. Реклами на загальному екрані зі списком каналів зараз немає.
Реклама проходитиме модерацію. Заборонено ставити клікбейтні і нереалістичні обіцянки (типу «з цим каналів ти досягнеш найвищого заробітку»), відсилання до особистості та переваг («ми знаємо, що тобі подобається Telegram»), експлуатація трагедій та інших негативних подій, а також азартні ігри, «оманливі й шкідливі» фінансові продукти, медичні послуги, наркотики, тютюн і алкоголь, зброя, спам і послуги злому, підроблені документи, а також вибори, партії, рухи, кандидати, включаючи матеріали проти політичних активістів.
Лихачов прогнозує, що таке нововведення значно зменшить заробітки великих каналів.