💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

YouTube-блогер протестував шість електромобілів, щоби перевірити, чи збігається заявлений запас ходу з реальним. Ось що він виявив

Ведучий YouTube-каналу carwow Метт Вотсон взяв шість абсолютно нових електромобілів, щоб перевірити, чи збігається їхній діапазон запасу ходу  від виробника з реальним. Кожен тест завершувався, коли акумулятор автомобіля досягав 0%.

Залишити коментар
YouTube-блогер протестував шість електромобілів, щоби перевірити, чи збігається заявлений запас ходу з реальним. Ось що він виявив

Ведучий YouTube-каналу carwow Метт Вотсон взяв шість абсолютно нових електромобілів, щоб перевірити, чи збігається їхній діапазон запасу ходу  від виробника з реальним. Кожен тест завершувався, коли акумулятор автомобіля досягав 0%.

У тесті брали участь шість популярних моделей електромобілів:  BMW i5, BYD Seal, Mercedes-Benz EQE, Polestar 2, Porsche Taycan і Tesla Model 3.

За словами Метта Вотсона, випробування проводилися так само, якби автомобілем керувала «звичайна людина». Це означає, що всі електромобілі в автопарку їхали з максимальною швидкістю, де це було можливо, а клімат-контроль був активний протягом усього тесту. Вони також їхали по одному маршруту в безпосередній близькості один від одного, щоб вирівняти температуру як змінну величину.

З шести електромобілів жоден не зміг досягти заявленого запасу ходу під час дорожнього тесту.

Результати тесту Carwow на запас ходу електромобілів виглядає наступним чином:

  1. Mercedes-Benz EQE: 575 км із заявлених 612 км або 94%;
  2. Tesla Model 3: 567 км із заявлених 628 км або 90%;
  3. BYD Seal: 499 км із заявлених 570 км або 88%;
  4. Porsche Taycan: 592 км із заявлених 678 км або 87% від заявленого;
  5. Polestar 2: 535 км із заявлених 653 км або 82%;
  6. BMW i5: 477 км  із заявлених 583 км або 82%. 

Porsche мав найбільшу батарею, найбільший заявлений запас ходу, а також найкращий реальний запас ходу, але він досягав лише 87,5% від заявленого WLTP, а його показник ефективності 3,8 милі/кВт-год був другим найгіршим у тесті.

BMW i5 посів останнє місце з показником ефективності 3,7 милі/кВт-год і проїхав лише 476 км проти заявлених 583 км, що означає, що він забезпечив 82% від свого офіційного запасу ходу.

Великими переможцями стали Mercedes EQE і Tesla Model 3, які впритул наблизилися до реального запасу ходу Porsche з меншими батареями. Обидві моделі також досягли показників ефективності 4,0 миль/кВт-год або вище і щонайменше 90% від заявленого запасу ходу.

Звичайно, отримання цих цифр означало, що водіям доводилося їздити на електромобілях, доки вони не розряджалися, що також виявило деякі цікаві моменти. Наприклад, Tesla змогла проїхати ще понад 32 км після того, як її індикатор заряду показував нуль, але врешті-решт вимкнулася і застосувала стоянкове гальмо всього за кілька метрів від зарядного пристрою.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Китайські виробники створили акумулятори для електромобілів які можуть повністю зарядитися за 10 хвилин
Китайські виробники створили акумулятори для електромобілів, які можуть повністю зарядитися за 10 хвилин
По темi
Китайські виробники створили акумулятори для електромобілів, які можуть повністю зарядитися за 10 хвилин
Японські вчені розробили та навчили робота-гуманоїда керувати електромобілем (відео)
Японські вчені розробили та навчили робота-гуманоїда керувати електромобілем (відео)
По темi
Японські вчені розробили та навчили робота-гуманоїда керувати електромобілем (відео)
Миколаївські інженери вже три роки розвивають виробництво українських електрокарів. Хто купує автівки Made in Ukraine за 8000 євро
Миколаївські інженери вже три роки розвивають виробництво українських електрокарів. Хто купує автівки Made in Ukraine за 8000 євро
По темi
Миколаївські інженери вже три роки розвивають виробництво українських електрокарів. Хто купує автівки Made in Ukraine за 8000 євро

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.