💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

«Це неможливо підробити». Інфлюенсерів непокоїть, що маркетологи використовують у рекламі обличчя та голоси, які згенерував ШІ

«Вірусна» реклама, створена штучним інтелектом, змушує авторів контенту побоюватися, що це зашкодить їхнім прибуткам від реклами. Однак експерти говорять, що хоча штучний інтелект може прискорити виконання певних завдань, він поки що не замінить живих людей.

Залишити коментар
«Це неможливо підробити». Інфлюенсерів непокоїть, що маркетологи використовують у рекламі обличчя та голоси, які згенерував ШІ

«Вірусна» реклама, створена штучним інтелектом, змушує авторів контенту побоюватися, що це зашкодить їхнім прибуткам від реклами. Однак експерти говорять, що хоча штучний інтелект може прискорити виконання певних завдань, він поки що не замінить живих людей.

У березні інтернет сколихнуло відео з «вірусною» рекламою в стилі користувацького контенту, яка була створена за допомогою інструменту штучного інтелекту Arcads. Воно змусило індустрію заговорити про можливості штучного інтелекту в рекламі в соціальних мережах. Про це пише Business Insider.

У ролику жінка, яка сидить на передньому сидінні свого автомобіля, обговорює запах тіла та дезодорант — це можна було б легко сприйняти як реальну розмову, однак її голос та рух губ був згенерований ШІ на основі акторки Аріель Марі (Ariel Marie). Поки користувачі сперечалися, чи це реальне відео, чи створене за допомогою ШІ, маркетингові агентства планували, як інтегрувати цю технологію у свою роботу.

CEO агенції SelfMade Сарторіус звернувся до Arcads, а також до розробників подібних інструментів, таких як HeyGen або Creatify, щоб попрацювати з ними. Відтоді, за словами Сарторіуса, робочий процес SelfMade кардинально змінився, став швидшим та ефективнішим.

«Процес створення контенту творцем користувацького контенту може тривати від трьох тижнів до двох місяців. Використання Arcads або Creatify займає від 15 до 30 хвилин, і за допомогою них ви можете протестувати набагато більше ракурсів і персонажів, ніж ви могли б зробити, використовуючи лише творців контенту», — каже гендиректор.

Що про це думають творці контенту

Інфлюенсери замислюються над потенційними наслідками перетворення себе на штучний інтелект.

Аріель Марі розповіла Fast Company, що вона ніколи не боялася, що продаж свого образу компанії зі штучного інтелекту покладе край її кар'єрі або обмежить її можливості співпраці з брендами.

«Це ніколи не буде справжньою людиною. Вона буде близькою, безумовно, але ніколи не матиме моїх характеристик, моїх манер. Це неможливо підробити», — вважає акторка.

Але інші творці, які заробляють на рекламі користувацького контенту та співпраці з брендами, не були такими оптимістичними. Деякі з них побоюються, що бренди не виплачуватимуть їм справедливу винагороду за використання їхніх образів.

«Я була б дуже розчарована, якби бренди намагалися знайти лазівку, щоб не платити авторам. Якщо це стане популярним, я буду дуже налякана за майбутнє свого бізнесу», — сказала мікроінфлюенсер Крістен Буске (Kristen Bousquet).

Авторка користувацького контенту Патриція Редулла (Patricia Redulla) розповіла, що все частіше стикається з пунктами про штучний інтелект у контрактах з брендами — в одному з таких пунктів, йшлося про те, що вона надає бренду право перетворити її голос і риси обличчя на ШІ-аватар і вимагає, щоб вона назавжди відмовилася від своєї зовнішності з метою використання її в майбутній рекламі або комерційній діяльності на розсуд компанії.

Редулла розповіла, що їй не запропонували додаткової оплати за таке використання її зовнішності, але вона була змушена підписати контракт, щоб не втратити роботу. Вона сподівається, що якщо такі положення стануть більш поширеними, бренди почнуть компенсувати авторам права на їхню зовнішність.

Чи відбере ШІ роботу в інлфюенсерів

Хоча вірусність реклами Arcads створила багато шуму навколо штучного інтелекту та користувацького контенту, керівники рекламної індустрії кажуть, що люди все ще залишаються основним інструментом для такого типу реклами.

Кріс Робінсон, директор рекламного агентства Goat, каже, що вони майже не застосовують генеративний ШІ у своїй роботі й не планують починати використовувати його для творчих завдань.

«Причина, чому ми вважаємо, що інфлюенсерські матеріали працюють так добре, полягає в тому, що це реальні люди, які розповідають реальні історії», — сказав Робінсон. За його словами, WPP інвестує значні кошти в ШІ, але більше як у «гру на підвищення ефективності», яка може допомогти прискорити повторювані процеси.

Багато брендів також дотримуються обережності, коли мова заходить про ШІ. За словами деяких експертів, наразі в контрактах частіше можна знайти пункти проти використання ШІ, ніж на його застосування.

Ромен Торрес, співзасновник Arcads, говорить, що він не зацікавлений в усуненні людей з реклами й не вважає, що індустрія рухається в цьому напрямку.

«Люди все більше і більше використовуватимуть штучний інтелект у процесі створення контенту, але це не означає, що люди не будуть задіяні в цьому процесі. Це будуть різні сфери, на яких вони зосереджуватимуться», — вважає він.

ШІ-платформа для інфлюенсерів Favikon запрацювала в Україні й опублікувала перший рейтинг найвпливовіших акаунтів в українському LinkedIn
ШІ-платформа для інфлюенсерів Favikon запрацювала в Україні й опублікувала перший рейтинг найвпливовіших акаунтів в українському LinkedIn
По темi
ШІ-платформа для інфлюенсерів Favikon запрацювала в Україні й опублікувала перший рейтинг найвпливовіших акаунтів в українському LinkedIn
«Потенціал TikTok для просування фільмів музики книжок і вистав зростає» — CEO агенції інфлюенс-маркетингу
«Потенціал TikTok для просування фільмів, музики, книжок і вистав зростає» — CEO агенції інфлюенс-маркетингу
По темi
«Потенціал TikTok для просування фільмів, музики, книжок і вистав зростає» — CEO агенції інфлюенс-маркетингу
Українська блогерка знайшла в мережі свого AI-клона росіянку яка розповідає які «гарні» росія та Китай і рекламує російські товари
Українська блогерка знайшла в мережі свого AI-клона, росіянку, яка розповідає, які «гарні» росія та Китай, і рекламує російські товари
По темi
Українська блогерка знайшла в мережі свого AI-клона, росіянку, яка розповідає, які «гарні» росія та Китай, і рекламує російські товари
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект почав озвучувати фільми на MEGOGO
Штучний інтелект почав озвучувати фільми на MEGOGO
Штучний інтелект почав озвучувати фільми на MEGOGO
Штучний інтелект навчився реставрувати старі фотографії, перетворюючи їх на якісні зображення: відео
Штучний інтелект навчився реставрувати старі фотографії, перетворюючи їх на якісні зображення: відео
Штучний інтелект навчився реставрувати старі фотографії, перетворюючи їх на якісні зображення: відео
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.