«Потенціал TikTok для просування фільмів, музики, книжок і вистав зростає» — CEO агенції інфлюенс-маркетингу
Представники креативних професій продовжують використовувати для просування TikTok і для деяких креативників це суттєво збільшує продажі.
Представники креативних професій продовжують використовувати для просування TikTok і для деяких креативників це суттєво збільшує продажі.
«Потенціал TikTok для просування фільмів, музики, книжок і вистав зростає», — пише Forbes, посилаючись на CEO агенції інфлюенс-маркетингу WhyNot? Enot Євгена Таллера.
За словами співзасновника і СЕО рекламної агенції Senate Agency Сергія Леско, яка веде TikTok-акаунти брендів McDonald’s та Intertop, платформу робить привабливою широка аудиторія, яка щоденно споживає велику кількість контенту, і швидкі формати роликів.
Музиканти почали використовувати TikTok для промо приблизно у 2021-му, а для інших видів креативних продуктів тренд почався близько пів року тому, вважає Таллер. Перша хвиля попиту з’явилася в період пандемії, каже Леско. Люди шукали способи зробити дозвілля цікавішим, пояснює він. Через війну запит підсилився. «Звичайні люди, не блогери й не лідери думок, побачили, що на їхній контент теж є попит», — каже Таллер.