«Це приклад того, як можна занапастити свій продукт низькою ціною». CEO української компанії-конкурента Photoshop розповів про труднощі роботи на ринку Японії
Яким був фідбек японських клієнтів.
Яким був фідбек японських клієнтів.
CEO української компанії Skylum, яка займається розробкою фоторедакторів на основі штучного інтелекту, Іван Кутанін, розповів Liga.tech про специфіку роботи на ринку Японії.
Іван називає тамтешній ринок «самобутнім та цікавим» для своєї компанії. Він також відмічає «фотографічність нації», оскільки більшість виробників камер, таких як Sony, Nikon, Canon, Olympus, Fuji, походять саме з Японії.
При цьому такий ринок має свою специфіку.
«Коли компанія брала участь у виставці в Японії, підійшов клієнт і сказав: «Ви продаєте щось низькоякісне. Хороший продукт не може коштувати дешевше $100», — каже Іван Кутанін.
«На той момент наш продукт коштував $69, і це стало прикладом, як можна занапастити свій продукт низькою ціною», — згадав Іван.
Нагадаємо, що продуктами Skylum користуються понад мільйон людей у 176 країнах світу, а загальний revenue компанії складає десятки мільйонів доларів. Цього місяця компанія випустила версії свого флагманського продукту Luminar для iPad та Vision Pro, що дало їй змогу отримати першу аудиторію серед користувачів гарнітури віртуальної реальності Apple.