💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоГроші
9 серпня 2024, 17:49
2024-08-09
«Так тупо трафік на сайті я ще не втрачав». Гендиректор SEO-компанії Repalm розповів курйозний випадок, який призвів до втрати тисяч доларів
Олександр Павлуцький, власник і CEO компанії Repalm, яка надає послуги з пошукової оптимізації, поділився історією про те, як інвестиції в аутріч на $400 призвела до втрати $6000. У коментарі dev.ua він додав, що загальні втрати виявилися ще більшими.
«Ловіть прикол. Був у нас на сайті бренд, за яким ми стояли в топі 2–3 й отримували з нього $6000 в місяць. Сторінки, які вже в топі, все одно треба качати та підтримувати, тому постійно докуплявся аутріч і всяке інше», — розповів Павлуцький в LinkedIn.
За його словами, усе почалося з того, що компанія знайшла «непоганий сайт під аутріч» (метод лінкбілдінгу, заснований на контактах із власниками сайтів). Павлуцький написав співробітникам: «давайте тут розміщуватись, на сторінці робимо огляд цього ж бренда, щоб сторінка ранжувалась за близькими ключами, але всю статтю заточуйте під щось суміжне». Так планувалося отримати близькі ключі й водночас не конкурувати з власною сторінкою, яка ранжується просто по назві бренда.
«Розміщуємось. Через три дні дивлюсь, що відбувається щось недобре. А ця аутріч стаття, яка заточувалась під нікому не потрібний ключ, узяла собі й витіснила нас із топу за основним ключем. Трафік по сторінці одразу ж просів у декілька разів», — стверджує власник Repalm.
Він додав, що ця сторінка одразу стала найбільш відвідуваною «на всьому аутріч сайті», а на листи з пропозиціями додати в статтю посилання чи конверсійний блок «вебмайстри вже не відповідали». Олександр Павлуцький говорить, що найбільше його дивує те, що замовлена стаття висіла в топі видачі пошуковиків місяцями, «без зовнішніх посилань і ПФ».
Він зазначив, що сподівався на «фактор ласт кліку» й те, що стаття за кілька днів випаде з топу через погані поведінкові фактори. «Так тупо трафік на сайті я ще не втрачав, тому це ввійде в золоту колекцію моїх SEO-факапів», — зізнався Павлуцький.
У коментарі dev.ua він поділився подробицями цієї історії: «Стаття провисіла в топі близько трьох місяців, ми втратили на цьому 18 000$ загально. Потім ми повернулись в топ і висіли там ще десь пів року».
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.