🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

У 2024 році українці витратили на онлайн-покупки 239 млрд грн. Це на 25% більше, ніж торік

За даними групи компаній EVO (Prom, Shafa, Kabanchik), цього року в Україні витрачали на 25% більше на товари та послуги в Інтернеті, ніж у 2023 році. Скільки в середньому українці робили онлайн-покупок у 2024 році та який середній чек?

Залишити коментар
У 2024 році українці витратили на онлайн-покупки 239 млрд грн. Це на 25% більше, ніж торік

За даними групи компаній EVO (Prom, Shafa, Kabanchik), цього року в Україні витрачали на 25% більше на товари та послуги в Інтернеті, ніж у 2023 році. Скільки в середньому українці робили онлайн-покупок у 2024 році та який середній чек?

В пресрелізі дослідження відзначається, що доля е-commerce у ритейлі складає  10% — це вдвічі менше, ніж у Польщі та США. 

«При цьому кількість інтернет-покупців та частота покупок за рік зросла: зараз Україні близько 11 мільйонів інтернет-покупців, які в середньому роблять 17 покупок онлайні на рік. За раз у середньому витрачають 1300 гривень», — відзначають аналітики.

За даними Prom, найпопулярніші товари у 2024, які купували онлайн:

  • чохли для телефонів;
  • біодобавки;
  • кеди;
  • корм і ласощі для тварин;
  • парфуми. 

Кліматична техніка отримала найбільший темп зростання у 2024 році. Цьому сприяли блекаути у найспекотніші місяці літа. 

Дані EVO

Що сприяло зростанню ecommerce у 2024

Товари панічного попиту. Продовжується тренд останніх років на «блекаутні товари»: генератори, зарядні станції. Пропозиція на маркетплейсах — ширша та вигідніша, ніж в офлайні, вважають аналітики.

Безплатна доставка. Вартість доставлення, яка сягає 15-20% вартості товару — найбільший бар’єр для онлайн-покупок. Ключові гравці працюють над її здешевленням через відкриття власних точок видачі та стратегічні партнерства з логістами.

Відтерміновані оплати та безпека розрахунків. Зручні відтерміновані оплати та кредити стимулюють продажі не лише дорогих товарів (зокрема, незапланованих блекаутних), а й повсякденних. При цьому довіра до онлайн-оплат, підкріплених брендами, наприклад, RozetkaPay, «Пром-оплата», «OLX Доставка» формує звичку та стимулює повторні покупки. Дослідники прогнозують, що у наступному році доля покупок у кредит зросте і 15-20% продажів із розтермінуванням стануть нормою. 

Нові гравці. У  2024-му на ринок агресивно вийшов китайський гігант Temu із дешевими товарами низької якості. Величезні інвестиції у рекламу та безплатну доставку дозволили йому зайняти місце на ринку.

«Українським гравцям вкрай складно конкурувати з китайськими, зокрема, через нерівні податкові умови. Покупки на китайських маркетплейсах нічого не приносять у бюджет України, на відміну від покупок на українських маркетплейсах, які є потужними платниками податків», — зазначається в дослідженні.

Дизайн й функції Temu також здіймають питання про те, чи не формує вона залежності у своїх користувачів. Нагадаємо, що раніше dev.ua разом з експертами вирішили поглянути на китайську платформу з погляду юзера. В матеріалі розглядається, що він пропонує такого, чого немає в інших, які має «гачки», для покупців і чи загрожує українській Rozetka.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Щохвилини в інтернеті з’являється 230 000 терабайт нових даних користувачі роблять 22 831 візит у ChatGPT, а 6 млн людей роблять онлайн-покупки — дослідження
Щохвилини в інтернеті з’являється 230 000 терабайт нових даних, користувачі роблять 22 831 візит у ChatGPT, а 6 млн людей роблять онлайн-покупки — дослідження
По темi
Щохвилини в інтернеті з’являється 230 000 терабайт нових даних, користувачі роблять 22 831 візит у ChatGPT, а 6 млн людей роблять онлайн-покупки — дослідження
E-commerce проєкт market by mono очолив айтівець Артем Шевченко. Раніше він створював «Маркетплейс Епіцентр» e-cоmmerce софт для «Алло»  «Каста» F.ua OLX, а також встиг долучитися до роботи над інтернет-магазином «Укрпошти»
E-commerce проєкт market by mono очолив айтівець Артем Шевченко. Раніше він створював «Маркетплейс Епіцентр», e-соmmerce софт для «Алло»,  «Каста», F.ua, OLX, а також встиг долучитися до роботи над інтернет-магазином «Укрпошти»
По темi
E-commerce проєкт market by mono очолив айтівець Артем Шевченко. Раніше він створював «Маркетплейс Епіцентр», e-соmmerce софт для «Алло»,  «Каста», F.ua, OLX, а також встиг долучитися до роботи над інтернет-магазином «Укрпошти»
E-commerce крутіший за ВВП країни monobank — лідер спадна криптовалюта. Чим живе фінтех України у 2023-му році
E-commerce крутіший за ВВП країни, monobank — лідер, спадна криптовалюта. Чим живе фінтех України у 2023-му році
По темi
E-commerce крутіший за ВВП країни, monobank — лідер, спадна криптовалюта. Чим живе фінтех України у 2023-му році
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни. 
1 коментар
«Розрив між оплатою місцевих та прибулих фахівців на Волині – $900». Як повномасштабна війна вплипає на прибуток айтішників
«Розрив між оплатою місцевих та прибулих фахівців на Волині – $900». Як повномасштабна війна вплипає на прибуток айтішників
«Розрив між оплатою місцевих та прибулих фахівців на Волині – $900». Як повномасштабна війна вплипає на прибуток айтішників

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.