🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev
1 липня 2023, 13:47
2023-07-01
Ubisoft анонсувала свою першу гру на блокчейні
Французька Ubisoft не полишає свої загравання з Web3-технологіями, попри попередні невдачі. Цього разу компанія анонсувала гру Champions Tactics: Grimoria Chronicles, вперше повністю заснованої на блокчейні Oasys.
Oasys — це спеціалізований блокчейн для ігор, створений у лютому 2022 року. Він підтримується багатьма компаніями, включно з Bandai Namco, Sega, Square Enix та Ubisoft.
Як передає Eurogamer, Champions Tactics буде експериментальною RPG з тактичними PvP битвами, яка наразі розробляється на РС. Розробники також представили перший трейлер проєкту:
Нагадаємо, що попередні спроби Ubisoft поєднати ігри з блокчейном, були дуже невдалими. Її NFT-платформа Quartz, яка продавала унікальні предмети для гри Ghost Recon Breakpoint, була розкритикована геймерами та експертами індустрії, і змогла реалізувати мізерну кількість продажів.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.