Що під капотом в Uklon? Слухай TechPower Podcast 🎧
Олексій ДзюбаГаряченьке
21 лютого 2022, 13:33
2022-02-21
«Приходить дружина і каже: тут в UKLON можна безкоштовно їздити». Одкровення СTO компанії на «FuckUp Nights»
17 лютого відбулася вечірка «FuckUp Nights». На ній топи українських компаній Portmone.com, UKLON та ЛУН відкрито розповіли про невдачі, які з ними траплялися в кар'єрі. Розповідаємо про те, як набивав свої «шишки» український оператор таксі.
Сьогодні TECH UKLON — це більше, ніж 500 співробітників, 200 айтішників, 27 міст України та Молдова. Ми сіли на потяг, подивилися що там в Кишиневі й запустилися. Хочемо «їхати» і далі по всьому світу.
У нас з партнерами є рубрика «факапи року». Ми можемо видавати журнал де ми «налажали», і це буде нормально. Якщо дивитися позитивно, то це, в першу чергу, досвід. Дорогий і неприємний, але досвід. Ми робимо висновки з того, що у нас відбувалося.
Був 2016 рік, ми себе комфортно відчували, робили додаток. Тут в Україну прийшли Яндекс, Uber, Bolt та інші. Почалася активна конкуренція, і це нас драйвило. З’явилася ідея запустити промокоди й за два тижні дали рішення. Але слабке пропрацювання ідеї швидко дає про себе знати.
Приходить якось ввечері дружина і каже: мені тут говорять, що в UKLON можна безкоштовно їздити. Я був шокований. Фічу ми запустили, але що з нею відбувається? Ніби й замовлення є, і на графіках все відображається. Сиджу до ранку і розсилаю запити, що не так я тут бачу. Виявилося, що львівський третьокурсник організував схему з перепродажем промокодів.
Я так прикинув, що він нас в день на 10 000 грн «взував». Як диспетчерська служба працював. Ми за кілька днів придумали як усунути цей баг, але мене довго «не відпускало». Я телефонував йому і казав повернути гроші. Це мало допомогло, але дало повчальний урок.
Інша історія. У вас буває, що швидко запускаєш якийсь проєкт, а потім вже його «допилюєш»? У нас такі процес називаються «автовіталізація», бо їх робить Віталій. Багато з вас бачили наші брендовані авто. Щоб його власники погодилися, ми їм за це немало платимо. Це як зарплата, яка приходить водію.
П’ятниця. Я пройшовся по системі — все класно. У мене з дружиною літак до Іспанії, летимо на вікенд. Ноутбук не вміщається, лише найважливіше. Прилітаємо, а у мене в месенджері стільки повідомлень, що вже число не поміщається. Виявилося, що автовіталізація дала збій. Дехто з водіїв Києва отримав по 2–3 оплати. І всі пішли масово знімати гроші.
Я віддалено підключився до свого ноутбука і почав блокувати картки та повертати гроші. Сума велика, в мільйонах. Дехто повернув гроші, а хтось забрав і звільнився. Я повернувся в понеділок, дещо посивів, але ми прибрали автовіталізацію і додали кнопки, які не дозволяються дублювати транзакції.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).