Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Обсяг україномовних трансляцій на турнірах із Counter-Strike за минулий рік зріс із 2,7 млн ​​до 7,8 млн годин перегляду

Українська входить до десятки найпопулярніших мов для трансляцій турнірів із Counter-Strike і вже обійшла французьку і німецьку за цим показником.

Залишити коментар
Обсяг україномовних трансляцій на турнірах із Counter-Strike за минулий рік зріс із 2,7 млн ​​до 7,8 млн годин перегляду

Українська входить до десятки найпопулярніших мов для трансляцій турнірів із Counter-Strike і вже обійшла французьку і німецьку за цим показником.

За словами CEO сервісу Esports Charts Артема Одінцова, українська мова трансляцій Counter-Strike знаходиться на 6 місці у світі. Про це йдеться в матеріалі Forbes.

Повідомляється, що розмір світового ринку прямих трансляцій кіберспорту у 2023-му становив $2,7 млрд. На українському ринку монополістом є студія Maincast. У 2023-му її виторг став рекордним за весь час існування і зріс удвічі — до 18,7 млн грн. 

 Однією з найпопулярніших україномовних трансляцій став матч між українськими командами Monte і NAVI, який дивилися близько 59 000 глядачів. Згодом його значно перевершив стрім гри NAVI у першому чемпіонаті світу з Counter-Strike 2, чий максимум становив 137 000 людей. 

За словами коментатора сервісу WePlay Олексія «уХо» Малецького, таке зростання пов’язане з бажанням відділитися від російського сегмента цієї індустрії. Він говорить, що українські спонсори відмовилися підписувати контракти на трансляції російською мовою.

Міжнародні компанії, які спонсорували трансляції на російськомовну аудиторію, також відділили український сегмент. «З’явилися українські офіси, або за цей сегмент почали відповідати європейські представництва», — каже Одінцов.

Малецький говорить, що популярність команд і зацікавленість українським кіберспортом зростає. Цьому сприяє поява на кіберспортивній сцені нових українських команд Monte, Passion UA футболіста Олександра Зінченка, kONO.ECF Євгенія Коноплянки. «Раніше у фокусі були NAVI та російські команди, де грали українці. Тепер матчі Monte дивляться у тому числі військовослужбовці на фронті», — стверджує CEO Esports Charts.

Він прогнозує, що аудиторія україномовних трансляцій буде зростати. За словами Одінцова, у світі є країни, де кіберспортивні турніри дивляться 1% населення. Тому потенційна українська аудиторія це близько 400 000 людей, які можуть одночасно дивитися турнір.

Нагадаємо, що раніше український кіберспортсмен і гравець в Counter-Strike Віктор «sdy» Оруджев, який взимку пішов з Monte і став вільним агентом, приєднався до фінської команди ENCE.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Відомий український кіберспортсмен s1mple повертається в Counter-Strike але не в команду NAVI. Що відбувається
Відомий український кіберспортсмен s1mple повертається в Counter-Strike, але не в команду NAVI. Що відбувається
По темi
Відомий український кіберспортсмен s1mple повертається в Counter-Strike, але не в команду NAVI. Що відбувається
V1lat: «Без російських грошей ні моя студія Maincast ні WePlay не ввійшли б сьогодні в топ-10 кіберспортивних компаній Європи»
V1lat: «Без російських грошей ні моя студія Maincast, ні WePlay не ввійшли б сьогодні в топ-10 кіберспортивних компаній Європи»
По темi
V1lat: «Без російських грошей ні моя студія Maincast, ні WePlay не ввійшли б сьогодні в топ-10 кіберспортивних компаній Європи»
Українська кіберспортивна команда Monte пропустить престижний турнір в Китаї. Гравців не випустили на кордоні
Українська кіберспортивна команда Monte пропустить престижний турнір в Китаї. Гравців не випустили на кордоні
По темi
Українська кіберспортивна команда Monte пропустить престижний турнір в Китаї. Гравців не випустили на кордоні
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.