💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Українська deep-tech компанія Zibra AI запускає ШІ-інструмент ZibraVDB — кінематографічна якість VFX у режимі реального часу

Компанія ZibraAI, що розробляє ШІ-продукти для креативних індустрій та входить до інвестиційної групи Roosh, анонсує запуск ZibraVDB — новітнього інструменту для Unreal Engine та Houdini. Це рішення дозволяє  досягти кінематографічної якості візуальних ефектів (volumetric VFX) у режимі реального часу, використовуючи GPU-компресію для роботи з об'ємними VDB-ефектами.

Залишити коментар
Українська deep-tech компанія Zibra AI запускає ШІ-інструмент ZibraVDB — кінематографічна якість VFX у режимі реального часу

Компанія ZibraAI, що розробляє ШІ-продукти для креативних індустрій та входить до інвестиційної групи Roosh, анонсує запуск ZibraVDB — новітнього інструменту для Unreal Engine та Houdini. Це рішення дозволяє  досягти кінематографічної якості візуальних ефектів (volumetric VFX) у режимі реального часу, використовуючи GPU-компресію для роботи з об'ємними VDB-ефектами.

ZibraVDB дозволяє відтворювати об'ємні VFX у форматі OpenVDB безпосередньо в Unreal Engine з компресією до 100 разів та рендерингом, що вдвічі перевищує швидкість SVT від Unreal. Це дозволяє використовувати «важкі» об'ємні ефекти, які раніше були непрактичні для рендерингу в реальному часі, говориться у пресрелізі компанії. 

Зазвичай компресія значно знижує якість ефектів, тому доводиться шукати компроміс між якістю та розміром файлів. ZibraVDB розв’язує цю проблему, забезпечуючи високий рівень  стиснення з мінімальними візуальними втратами. Це дозволяє використовувати великі OpenVDB ефекти у режимі реального часу, що значно економить ресурси та скорочує час обробки.

Плагін підходить як для малих студій, так і для великих компаній, які працюють у сферах  віртуального виробництва та CGI на базі Unreal Engine. Він  спрощує процес створення контенту, оптимізуючи робочі процеси та підвищуючи можливості рендерингу складних візуальних ефектів. 

Завдяки ZibraVDB розробники можуть стискати величезні VFX — до 100 разів — без збільшення розміру білда. Це дозволяє рендерити об'ємні ефекти в ігрових рушіях у режимі real-time, повторно використовувати ефекти для різних сцен, оптимізувати споживання пам’яті та змінювати вигляд ефекту за допомогою шейдерів у різних частинах проєкту.

Традиційні підходи до рендерингу об'ємних ефектів у реальному часі є складним завданням для virtual production та CGI. ZibraVDB вирішує ключові технічні виклики у цих сферах:

  • оптимізація через компресію для забезпечення плавного real-time рендерингу;
  • інтеграція з наявними інструментами;
  • розробка кастомних рішень;
  • гнучкість та масштабованість.
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
ZibraAI залучила $500 000 від венчурного фонду a16z: на що підуть кошти?
ZibraAI залучила $500 000 від венчурного фонду a16z: на що підуть кошти?
По темi
ZibraAI залучила $500 000 від венчурного фонду a16z: на що підуть кошти?
ZibraAI випустила інструмент для моделювання рідини в реальному часі для Unity3D. Як це виглядає
ZibraAI випустила інструмент для моделювання рідини в реальному часі для Unity3D. Як це виглядає
По темi
ZibraAI випустила інструмент для моделювання рідини в реальному часі для Unity3D. Як це виглядає
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект почав озвучувати фільми на MEGOGO
Штучний інтелект почав озвучувати фільми на MEGOGO
Штучний інтелект почав озвучувати фільми на MEGOGO
Штучний інтелект навчився реставрувати старі фотографії, перетворюючи їх на якісні зображення: відео
Штучний інтелект навчився реставрувати старі фотографії, перетворюючи їх на якісні зображення: відео
Штучний інтелект навчився реставрувати старі фотографії, перетворюючи їх на якісні зображення: відео
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.