💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Наталя ХандусенкоШІ
13 вересня 2024, 11:42
2024-09-13
Українська deep-tech компанія Zibra AI запускає ШІ-інструмент ZibraVDB — кінематографічна якість VFX у режимі реального часу
Компанія ZibraAI, що розробляє ШІ-продукти для креативних індустрій та входить до інвестиційної групи Roosh, анонсує запуск ZibraVDB — новітнього інструменту для Unreal Engine та Houdini. Це рішення дозволяє досягти кінематографічної якості візуальних ефектів (volumetric VFX) у режимі реального часу, використовуючи GPU-компресію для роботи з об'ємними VDB-ефектами.
ZibraVDB дозволяє відтворювати об'ємні VFX у форматі OpenVDB безпосередньо в Unreal Engine з компресією до 100 разів та рендерингом, що вдвічі перевищує швидкість SVT від Unreal. Це дозволяє використовувати «важкі» об'ємні ефекти, які раніше були непрактичні для рендерингу в реальному часі, говориться у пресрелізі компанії.
Зазвичай компресія значно знижує якість ефектів, тому доводиться шукати компроміс між якістю та розміром файлів. ZibraVDB розв’язує цю проблему, забезпечуючи високий рівень стиснення з мінімальними візуальними втратами. Це дозволяє використовувати великі OpenVDB ефекти у режимі реального часу, що значно економить ресурси та скорочує час обробки.
Плагін підходить як для малих студій, так і для великих компаній, які працюють у сферах віртуального виробництва та CGI на базі Unreal Engine. Він спрощує процес створення контенту, оптимізуючи робочі процеси та підвищуючи можливості рендерингу складних візуальних ефектів.
Завдяки ZibraVDB розробники можуть стискати величезні VFX — до 100 разів — без збільшення розміру білда. Це дозволяє рендерити об'ємні ефекти в ігрових рушіях у режимі real-time, повторно використовувати ефекти для різних сцен, оптимізувати споживання пам’яті та змінювати вигляд ефекту за допомогою шейдерів у різних частинах проєкту.
Традиційні підходи до рендерингу об'ємних ефектів у реальному часі є складним завданням для virtual production та CGI. ZibraVDB вирішує ключові технічні виклики у цих сферах:
оптимізація через компресію для забезпечення плавного real-time рендерингу;
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі