💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 липня 2023, 09:39
2023-07-11
Українська художниця показала, як би міг виглядати перший «Відьмак» на Unreal Engine 5
Євгенія Лиса, Environment Artist з Києва, відтворила локацію болотяного цвинтаря з першої частини відомої серії ігор The Witcher на сучасному рушії Unreal Engine 5. За словами художниці, на це їй знадобилося 2 тижні вільного від роботи часу.
Як розповіла Євгенія в коментарі GameDev DOU, вона має хобі створювати різні локації з улюблених ігор за допомогою Unreal Engine.
Вона додала, що обрала цю локацію, тому що їй завжди подобалось, як «круто виглядає ця гнітюча місцевість і наче сама по собі готує гравця до кульмінації у квесті».
Окрім «Відьмака», українська художниця також створювала роботи натхненні Dark Souls, Mortal Shell та Elden Ring, які можна знайти в її профілі на ArtStation.
Нагадаємо, що студія CD Projekt RED офіційно анонсувала рімейк першої частини The Witcher на Unreal Engine 5. Про гру досі відомо мало подробиць, лише, що розробкою займається не сама CD Projekt, а інша польська студія — Fool’s Theory.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.