💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
4 вересня 2023, 10:10
2023-09-04
Українська мова в Steam обійшла італійську і стала 14 за популярністю за даними серпневого опитування
Популярний магазин цифрових ігор Steam, опублікував свіжу статистику щодо ігрового «заліза» та налаштувань своїх користувачів. Українська локалізація знову показала невеликий приріст, а італійська навпаки знизилась, що дало змогу українській локалізації піднятися вище на одну сходинку.
Середньостатистичний користувач Steam грає на PC з Windows 10 у розширенні 1920×1080 із відеокартою GeForce GTX 1650, 6-ядерним процесором Intel і 16 GB оперативної пам’яті.
Мова
Найпопулярнішою мовою інтерфейсу в Steam залишається англійська, яка зменшилась на -2.34% до 35,57%. Спрощена китайська, яка займає друге місце за популярністю, виросла на +2.74% до 26,86%.
Українською мовою користуються 0,64% від усієї велетенської аудиторії Steam. Українська локалізація показала незначне, але зростання в +0.02%, що, разом із падінням італійської на -0.04%, дозволило їй піднятися на сходинку вище і стати 14 за популярністю мовою в Steam.
Наступна за популярністю мова — тайська — не скоро поступиться своїм місцем. Розрив між нею й українською складає 0,31%.
Операційна система
Найбільш розповсюдженою OS лишається Windows 10 64 bit з 55,98%, яка потихеньку втрачає позиції (-1.89%).
Користувачів з Windows 11 64 bit стає все більше, їхня частка вже складає 39,22%, за серпень зростання склало аж +2.55%.
Оперативна пам’ять
Уже трохи більш ніж половина гравців у Steam мають 16 GB «оперативки» — 50,92%. Частка 8 GB зменшилась на -1.48%. А комп’ютерів з 32 GB вже 20,54%.
Процесор
Найпопулярнішим лишається 6-ядерний CPU від Intel з частотою від 2.3 Ghz до 2.69 Ghz — 20,76%, їх стало трохи більше за серпень (+0.89%).
Інше розмаїття процесорів, яке відстежує Steam, показало тенденцію до зниження.
Відеокарта
Найпоширеніший GPU все ще GeForce GTX 1650, який потихеньку здає позиції 4,96% (-0.16%).
GeForce RTX 3060 трохи скоротила відрив і з 4,73% займає друге місце.
GeForce GTX 1060 продовжують потроху (-0.26%) виходити на пенсію — третє місце й 4,19%.
Близько третини гравців у Steam мають відеокарту з 8 GB відеопам’яті — 29,85% (+0.69%).
Роздільна здатність
Частка гравців із Full HD продовжує знижуватись (-0.72%), але все ще складає дуже велику частину аудиторії Steam — 60,75%.
2К (2560×1440) розширення потихеньку стає популярнішим (+0.76%), хоча таких моніторів у Steam все ще 14,85%.
4К (3840×2160) має таку ж тенденцію до зростання (+0.14%), але все ще представлені дуже малою кількістю — 3,56%
Місце на жорсткому диску
Частка користувачів Steam, які мають більші сховища ніж 1 TB — 51,68% (+0.27%).
На вільний простір на накопичувачах гравців у серпні зазіхнув реліз Baldur’s Gate 3. Тому побільшав (+0.21%) відсоток комп’ютерів, в яких лишилося лише від 100 GB до 249 GB вільного місця — 23,78%, а також від 250 GB до 499 GB — 22,22%.
У вересні їм доведеться зіткнутися з виходом Starfield.
VR
Найпопулярнішою VR-гарнітурою лишається Oculus Quest 2, яка є у 41,95% гравців з VR.
Valve Index HMD впевнено займає друге місце (19.20%), але передумав наздоганяти свого конкурента й показав падіння на -0.83%
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.