Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Наталя ХандусенкоСтартап
3 липня 2024, 15:25
2024-07-03
Український стартап LetsData навчив ШІ виявляти інформаційні атаки швидше за команди аналітиків
Український стартап LetsData за допомогою ШІ виявляє та аналізує загрозливі інформаційні кампанії. Ця ніша доволі вільна на сьогодні, але має великі перспективи, дивлячись на те, з якою швидкістю з’являються нові можливості для створення переконливих фейків.
Український стартап LetsData за допомогою ШІ виявляє та аналізує загрозливі інформаційні кампанії. Ця ніша доволі вільна на сьогодні, але має великі перспективи, дивлячись на те, з якою швидкістю з’являються нові можливості для створення переконливих фейків.
Про LetsData
Стартап запустили в червні 2022 року Андрій Кусий і Ксенія Ілюк. Зараз команда складається з 15 співробітників.
У LetsData наразі дев’ять клієнтів, здебільшого американські й британські консалтингові компанії, що працюють з урядами та великим бізнесом.
Джерело доходу — передплата вартістю від $2000 до десятків тисяч доларів на місяць, залежно від обсягу й складності завдань.
Від заснування стартап заробив $700 000 виторгу, понад 70% — протягом 2023‐го.
Джерело: Forbes. Андрій Кусий та Ксенія Ілюк
Основний продукт LetsData — «радар», що моніторить ЗМІ й соцмережі, знаходить інформаційні кампанії, оцінює рівень загрози й надсилає попередження клієнтам, розповіли засновники стартапу в інтерв’ю Forbes.
Завдання продукту — вчасно виявити кампанію, прорахувати ймовірні наслідки та виграти клієнтові час на реакцію.
«Нашим клієнтам не треба тримати 15 аналітиків, які 24/7 сидять на дашбордах. Якщо щось несеться в медіаполі — ми попередимо», — пояснює Ілюк суть свого продукту.
LetsData бачить не лише фейкові новини, коментарі чи негативні публікації у ЗМІ та соцмережах, а й клони мобільних застосунків або підробні сторінки брендів у соцмережах.
Засновники LetsData планують відійти від клієнтів із консалтингу і продавати рішення компаніям або урядовим організаціям безпосередньо. У пріоритеті галузі, де важлива репутація: фінанси, страхування, великі споживчі бренди.
Мета на найближчі два роки — дійти до $2,5 млн річного виторгу, каже Кусий. Глобальніша мета — зайняти у ніші захисту від інформаційних атак те саме місце, що посів Zoom у сфері відеодзвінків, амбітно підсумовує Ілюк.
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.
Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.
Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.
(текст від 21 жовтня 2021 року)
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Медичний психолог, який переїхав в Україну з Москви в 2014 році, Іван Осадчий, придумав систему, яка допомагає медсестрі і пацієнтові не втратити один одного в стаціонарі. Його стартап knopka вже працює в декількох лікарнях понад три роки не лише в Україні, а й у Польщі.
Повторюємо історію стартапу-переможця IT Arena Lviv 2022. Текст від 28 вересня 2022 року.