💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Наталя ХандусенкоСтартап
19 серпня 2024, 10:03
2024-08-19
Українці створили маркетплейс віддалених розробників — Wild.Codes: як ШІ допомагає заметчити ІТ-фахівців і роботодавців
Двоє айтівців створили Wild.Codes — маркетплейс розробників, який допомагає стартапам наймати та керувати своїми віддаленими командами по усьому світу. Працює за бізнес-моделлю B2B. ШІ допомагає перевіряти розробників та знаходити клієнтам потрібного ІТ-спеціаліста.
Wild.Codes створили двоє айтівців Сергій Лаврінчук (зараз виконує роль СЕО) та Владислав Корчинський (СОО) у 2023 році, пише Vector.
Як з’явилась ідея Wild.Codes
Спочатку була аутсорс-компанія, яку заснував Сергій, і пізніше до нього приєднався Влад. Компанія працювала з early-stage стартапами. Одного разу до них звернувся потенційний клієнт: його друг СТО зрілого стартапу з інвестиціями терміново шукав двох розробників. Айтівці погодилися допомогти. Після цього зрозуміли, що це можна масштабувати набагато простіше і на базі цього і їхнього досвіду можна зробити продукт. Так з’явилась ідея маркетплейса розробників Wild.Codes.
Наразі в команді крім фаундерів ще пʼять фахівців: Talent Manager, Finance and Operations Manager, спеціаліст з лідогенерації, дизайнер та ноу-код розробник. Планують залучити маркетолога та розширювати свій лідогенераційний відділ.
Wild.Codes має базу компаній та інженерів — 150 компаній та всього 13 000 технічних талантів, які перебувають у Східній Європі, Латинській Америці, Північній Африці та на Близькому Сході. Основний ринок — США, наступний — Великобританія та інші англомовні країни. Клієнти — в основному молоді софтверні стартапи, які відкриті до роботи з віддаленими командами.
«Клієнти платять нам щомісяця за розробників, які працюють фултайм і, зазвичай, довгостроково. Прайс залежить від рівня розробника, мови програмування, спеціалізації тощо. Зазвичай розробники самі визначають свою ціну, ми перевіряємо, щоб вона була ринковою, і додаємо свою комісію до цього — приблизно 15%, — і здійснюємо виплату розробникам», — говорять у стартапі.
За минулий рік досягли GMV у розмірі $400 000, загалом здійснили 18 наймань і співпрацювали з пʼятьма B2B-клієнтами.
Як працює маркетплейс розробників
Розробників перевіряють за допомогою ШI-інтерв’ю. Ті, хто проходять технічний скринінг, додатково верифікуються експертами стартапу і додаються до комʼюніті.
Ось, як це відбувається ШI-інтерв’ю:
«ШI-агент формує список запитань, орієнтуючись на досвід кандидата і вимоги до позиції.
Кандидат під’єднується онлайн в браузері, розпочинає інтервʼю і відбувається живе спілкування, де ШI-агент ставить запитання голосом, кандидат відповідає.
Після інтерв’ю ми отримуємо детальний звіт. Також імплементована анті-чит система (елементи запобіганню нечесного проходження інтервʼю).
З іншого боку, клієнти взаємодіють з ШI-асистентом, щоб знайти кандидатів для своїх команд. Середній час підбору — 47 годин, він скоротиться до 10 хв після релізу бета-версії продукту. Далі вони отримують два-три найкращі профайли разом з ціною.
«Коли клієнти наймають розробників через нас, ми автоматично займаємося HR-процесом і збираємо фідбек з обох сторін, що приводить до відмінного утримання. Також ми забезпечуємо глобальні зарплатну та юридичну частини. Так компанії можуть сфокусуватися на своєму зрості, поки ми піклуємося про їхню технічну ремоут-команду», — пояснюють в стартапі.
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі