«Укрпошта» планує продавати більше товарів в інтернеті. Імовірно, вона розвиватиметься як маркетплейс
«Укрпошта» розглядає можливість розширення асортименту товарів, які державне підприємство почало продавати в інтернеті в минулому році.
«Укрпошта» розглядає можливість розширення асортименту товарів, які державне підприємство почало продавати в інтернеті в минулому році.
«Укрпошта» розглядає можливість розширення асортименту товарів, які державне підприємство почало продавати в інтернеті в минулому році.
Про це дізналася редакція dev.ua, поспілкувавшись із CEO цієї компанії Ігорем Смілянським.
Він додав: не факт, що ці товари мають бути власні. Тобто компанія може розвиватися як маркетплейс.
Відмітимо, що у квітні 2022 стало відомо про новий онлайн-магазин Укрпошти postmark.ukrposhta.ua. Там викладаються всі наявні художні марки «Укрпошти», а також брендована продукція — футболки, світшоти, магніти, посуд.
Згідно з даними Similarweb, у грудні цей магазин мав 1,4 млн відвідувачів.
Нагадаємо, що у травні 2022 «Укрпошта» також запустила онлайн-магазини на маркетплейсах Prom, Rozetka та Kasta. Згодом зробила те ж саме на Olx.
Також компанія зробила власні онлайн-майданчики на Ebay та Amazon.