Укрпошта хоче витратити 2 млн на рекламу вакансій. Тендер

Укрпошта хоче витратити 2 млн на рекламу вакансій. Тендер

Державний поштовий оператор Укрпошта опублікував на сайті держзакупівель Prozorro оголошення про проведення тендеру на послуги з розміщення вакансій на веб-порталі.

Компанія готова на це витратити 2 млн. грн. Заявки приймаються до 20 червня.

У техзавданні йдеться, що мова йде про 12 пакетах послуг, в кожному з яких має бути не менше 1000 вакансій. Тобто в цілому поштовий оператор має намір розмістити близько 12 000 вакансій.

У вимогах до порталу, на якому будуть розміщені вакансії вказано, що його відвідуваність повинна становити не менше 15 млн. користувачів в місяць. А в базі порталу має бути не менше 2,7 млн. ​​підтверджених резюме.

Відразу ж виникає запитання: чому в тендері стоять такі обмеження? Адже вони явно сильно обмежують кількість потенційних учасників. 15 млн. відвідувачів на місяць — це повинен бути дуже великий сайт.

Так, згідно з даними Similarweb, у найбільшого сайту оголошень про роботу в Україні — Work.ua — 10,6 мільйона візитів за квітень. У решти — менше.

За даними операторів ринку рекрутингу, підійти під вимоги пошти все ж таки може один ресурс, який спеціалізується на пошуку кадрів — OLX.Работа. Зрозуміти відвідуваність ресурсу не вдалося, але в цілому відвідуваність порталу оголошень OLX.ua — понад 19 млн користувачів.

Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко повідомив dev.ua, що теоретично такий тендер компанії цікавий. І OLX.Робота могла б підійти під його параметри в якості підрядника. Однак, дізнавшись про критерії в 15 млн користувачів, від подальших коментарів в компанії відмовилися. Неофіційно менеджери OLX.Робота розповідають, що тісно співпрацюють з Укрпоштою в сегменті найму блакитних і синіх комірців.

За інформацією джерела редакції dev.ua, обізнаного з бізнес-процесами в Укрпошті,  «вони розбираються і, можливо, будуть коригувати умови, тому що під одного учасника нам цей тендер точно не потрібен».

За словами співрозмовника, граничну відвідуваність в 15 млн. користувачів Укрпошта вказала,  виходячи з отриманих даних від рекрутингових компаній. 

 А ось і офіційний коментар Укрпошты: «Підготовча робота по тендеру включає в себе оцінку ситуації на ринку і збір зворотного зв’язку щодо його умов, у тому числі цінових пропозицій від декількох гравців для формування бюджету закупівлі. І в даному випадку Укрпошта отримала письмові підтвердження вимог (зокрема, і щодо охоплення), вказаних в тендері, від потенційних контрагентів. Всі наші закупівлі проводяться виключно через електронну систему закупівель з дотриманням принципів недискримінації, відкритості та прозорості. Разом з цим, для об’єктивності ми додатково перевіримо надану інформацію».

А ви як думаєте, чому так дивно тендер пошти виписаний: не до кінця підготувалися? Є версії — пишіть на s@dev.ua

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.