Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Укрпошта хоче витратити 2 млн на рекламу вакансій. Тендер

Державний поштовий оператор Укрпошта опублікував на сайті держзакупівель Prozorro оголошення про проведення тендеру на послуги з розміщення вакансій на веб-порталі.

Залишити коментар
Укрпошта хоче витратити 2 млн на рекламу вакансій. Тендер

Державний поштовий оператор Укрпошта опублікував на сайті держзакупівель Prozorro оголошення про проведення тендеру на послуги з розміщення вакансій на веб-порталі.

Компанія готова на це витратити 2 млн. грн. Заявки приймаються до 20 червня.

У техзавданні йдеться, що мова йде про 12 пакетах послуг, в кожному з яких має бути не менше 1000 вакансій. Тобто в цілому поштовий оператор має намір розмістити близько 12 000 вакансій.

У вимогах до порталу, на якому будуть розміщені вакансії вказано, що його відвідуваність повинна становити не менше 15 млн. користувачів в місяць. А в базі порталу має бути не менше 2,7 млн. ​​підтверджених резюме.

Відразу ж виникає запитання: чому в тендері стоять такі обмеження? Адже вони явно сильно обмежують кількість потенційних учасників. 15 млн. відвідувачів на місяць — це повинен бути дуже великий сайт.

Так, згідно з даними Similarweb, у найбільшого сайту оголошень про роботу в Україні — Work.ua — 10,6 мільйона візитів за квітень. У решти — менше.

За даними операторів ринку рекрутингу, підійти під вимоги пошти все ж таки може один ресурс, який спеціалізується на пошуку кадрів — OLX.Работа. Зрозуміти відвідуваність ресурсу не вдалося, але в цілому відвідуваність порталу оголошень OLX.ua — понад 19 млн користувачів.

Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко повідомив dev.ua, що теоретично такий тендер компанії цікавий. І OLX.Робота могла б підійти під його параметри в якості підрядника. Однак, дізнавшись про критерії в 15 млн користувачів, від подальших коментарів в компанії відмовилися. Неофіційно менеджери OLX.Робота розповідають, що тісно співпрацюють з Укрпоштою в сегменті найму блакитних і синіх комірців.

За інформацією джерела редакції dev.ua, обізнаного з бізнес-процесами в Укрпошті,  «вони розбираються і, можливо, будуть коригувати умови, тому що під одного учасника нам цей тендер точно не потрібен».

За словами співрозмовника, граничну відвідуваність в 15 млн. користувачів Укрпошта вказала,  виходячи з отриманих даних від рекрутингових компаній. 

 А ось і офіційний коментар Укрпошты: «Підготовча робота по тендеру включає в себе оцінку ситуації на ринку і збір зворотного зв’язку щодо його умов, у тому числі цінових пропозицій від декількох гравців для формування бюджету закупівлі. І в даному випадку Укрпошта отримала письмові підтвердження вимог (зокрема, і щодо охоплення), вказаних в тендері, від потенційних контрагентів. Всі наші закупівлі проводяться виключно через електронну систему закупівель з дотриманням принципів недискримінації, відкритості та прозорості. Разом з цим, для об’єктивності ми додатково перевіримо надану інформацію».

А ви як думаєте, чому так дивно тендер пошти виписаний: не до кінця підготувалися? Є версії — пишіть на [email protected]

Про конкуренцію, ейджизм, працевлаштування, фейки та навчання.

«Стас IT-глаз» з черговою гарячею темою ІТ-курси в Україні.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Випуск однієї з найочікуваніших патріотичних марок «Укрпошти» — з псом Патроном породи Джек-рассел співпав із скандалом. Авторка одного із зображень песика, де він «поливає» ворожий снаряд, публічно зявила про порушення авторських прав національним поштовим оператором.  В цій історії є все — зав’язка, розвиток, і навіть красивий епілог. Тож розповімо про все по порядку. 
«Укрпошта» випустила марку з псом Патроном. Це перша благодійна марка: де купити та на що підуть кошти
«Укрпошта» випустила марку з псом Патроном. Це перша благодійна марка: де купити та на що підуть кошти
«Укрпошта» випустила марку з псом Патроном. Це перша благодійна марка: де купити та на що підуть кошти
«Укрпошта» випустить 1 млн марок із псом Патроном: скільки коштує та де купити
«Укрпошта» випустить 1 млн марок із псом Патроном: скільки коштує та де купити
«Укрпошта» випустить 1 млн марок із псом Патроном: скільки коштує та де купити
«Укрпошта» випускає поштовий блок «ВІЛЬНІ. НЕЗЛАМНІ. НЕПЕРЕМОЖНІ». Яка ціна та де замовити
«Укрпошта» випускає поштовий блок «ВІЛЬНІ. НЕЗЛАМНІ. НЕПЕРЕМОЖНІ». Яка ціна та де замовити
«Укрпошта» випускає поштовий блок «ВІЛЬНІ. НЕЗЛАМНІ. НЕПЕРЕМОЖНІ». Яка ціна та де замовити

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.