🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 квітня 2024, 10:05
2024-04-11
Humble Bundle анонсувала продовження інді-гри Never Alone, яка розповідає про культуру корінних жителів Аляски. Подібна гра могла вийти й про Україну
На шоу Triple-i Initiative відбувся дебютний показ Never Alone 2 — продовження відомого платформера, який здобув нагороду BAFTA у 2015 році. Розробники, які працювали над цією грою, також намагалися створити подібний проєкт за мотивами «Лісовою пісні» Лесі Українки, але гра так і не побачила світ.
На шоу Triple-i Initiative відбувся дебютний показ Never Alone 2 — продовження відомого платформера, який здобув нагороду BAFTA у 2015 році. Розробники, які працювали над цією грою, також намагалися створити подібний проєкт за мотивами «Лісовою пісні» Лесі Українки, але гра так і не побачила світ.
E-Line Media та Upper One Games зробили повноцінний анонс Never Alone 2 і показали перші кадри гри.
У короткому ролику показано, як Нуна та її дух-супутник Лис біжать по льоду і стикаються з парою гігантських істот. У відео не так багато інформації, але воно дає уявлення про те, як виглядатиме гра.
Гравці подорожуватимуть Аляскою в пошуках способів підтримати своє рідне село. По дорозі їм доведеться розгадати таємницю, яка становить загрозу для його жителів.
Оригінальна Never Alone була платформером, що поєднував 3D-графіку та 2D-геймплей, в той час, як Never Alone 2 позиціюється як «3D сиквел з відкритою мапою».
Перша частина мала сингловий та кооперативний режим, а продовження гри розраховане насамперед на двох гравців, як в онлайн-режимі, так і в локальному (за одним комп’ютером), щоб зосередити увагу на темі взаємозалежності.
В основі Never Alone 2 лежить оригінальна історія інупіатської письменниці Насуграк Рейні Гопсон (Nasugraq Rainey Hopson), а в її створенні брали участь старійшини корінних народів Аляски, письменники, оповідачі та члени спільноти. E-line Media ще не оголосила дату виходу Never Alone 2, але розробник об'єднався з видавництвом Humble Games, щоб випустити гру. Її вже можна додати у список бажаного в Steam.
Якою могла бути «українська Never Alone»
Однією з особливостей Never Alone були відео, які розробники записали з сучасними представниками корінних мешканців Аляски з народу інупіатів. Вони розповідали про історію та звичаї рідної культури.
Подібні елементи мали бути й у грі The Forest Song, яку у 2016 році почала розробляти новостворена Colabee Studios. Її заснували розробники, що працювали Never Alone, зокрема креативний та артдиректор Дмитро Вєрьовка.
Він очолив фольклорну експедицію розробників на Полісся, в якій вони спілкувалися з українськими оберігачами культури та традицій, й збирали матеріал для майбутньої гри.
The Forest Song базувалася на відомій українській драмі-феєрії «Лісова пісня» й розповідала про селянина, який може проникати до світу духів. Гравці мали розв’язувати численні головоломки за допомогою чарівної флейти.
Однак згодом стало відомо, що Colabee Studios припинила своє існування, а The Forest Song було заморожено на невизначений термін.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.