Українські фрілансери обговорюють лист, розісланий американською платформою фрілансу Upwork у зв’язку з ескалацією навколо України.
Одержувачі листів практично одностайні, що такі послання приносять більше шкоди, ніж користі, й змушують замовників відмовлятися від послуг українських розробників.
У повідомленні Upwork йдеться, що платформа уважно моніторить загострення ситуації в Східній Європі й розуміє, що вона впливає на клієнтів платформи та їх сім'ї. Автор повідомлення висловлює надію, що ситуація скоро нормалізується, і бажає всім безпеки.
Разом з тим Upwork висловлює заклопотаність, що негативний розвиток подій може вплинути на здатність українських фрілансерів безперешкодно продовжувати обслуговувати своїх клієнтів на платформі.
Серед кроків, які Upwork рекомендує, щоб звести до мінімуму можливі збої в роботі позаштатного або агентського бізнесу, а також у відносинах з клієнтами — більш часті контакти з замовниками й постійне резервне копіювання виконаної роботи.
«Робіть бекапи з комп’ютерів, телефонів та інших пристроїв на регулярній основі. Зберігайте кілька бекпаков в різних локаціях — один на локальному жорсткому диску, один — в хмарі. Переконайтеся, що ви обговорили з вашим клієнтом, який допуск їм потрібен до інформації у файлах, з якими ви працюєте», — наголошується в листі.
Разом з тим, деякі фрази з листа типу «переконайтеся, що ваша робота, як і раніше, актуальна» або «узгоджена за очікуваними результатами, термінами й комунікаціями» викликають побоювання, що робота українських фрілансерів найближчим часом буде менш затребувана через політичну напруженість.
Про це ж говорять у Facebook клієнти Upwork.