Слідом за Rozetka та айтішниками SigmaSoftWare та EPAM. Український сервіс таксі Uklon виходить на ринок Узбекистану
Українська компанія Uklon виходить на ще один закордонний ринок — Узбекистан.
Українська компанія Uklon виходить на ще один закордонний ринок — Узбекистан.
Спершу сервіс буде доступний у столиці країни, у Ташкенті. Запуск відбудеться у кінці червня, пише AIN.UA.
Окрім перевезень Uklon також надаватиме сервіс доставки.
У травні компанія вийшла на ринок Азербайджану. В Азербайджані Uklon має партнера — локальний маркетплейс Imico. В Узбекистані партнера немає — Uklon виходитиме на ринок своїми силами. «Ми запустили компанію в Ташкенті самостійно — силами української команди та команди менеджерів, яких ми запросили до співпраці уже в Узбекистані», — розповів AIN.UA директор із розвитку Uklon Тарас Потічний.
Суму інвестицій у вихід на новий ринок не називають, але за словами Потічного — мова про мільйони доларів.
Експансія на ринок Узбекистану проводиться з відкриттям локального офісу та в тому числі набором команди на місці. Це робиться для того, щоб краще розуміти місцевий контекст, культуру та традиції.
За словами СЕО компанії Сергія Смуся, ринок Центральної Азії дуже динамічно розвивається, і Uklon очікує ще більшого «буму» у найближчі роки. Він відзначає, що конкуренція в Азії менша, ніж на європейському ринку, а потреби у покращенні міської інфраструктури — вищі.
«Наша мета — шерити українське світом і заходити туди, де ми, поки що, мало працюємо. Ми вважаємо, що зараз особливо необхідно розповідати світу про українську культуру, український бізнес; показувати наш високий сервіс», — каже Смусь.
В Узбекистані в Uklon працює один великий конкурент і ряд менших локальних сервісів. «Тому вважаємо, що це зручна ситуація для нашої експансії і ми точно зможемо зайняти вагому частину ринку», — каже СЕО компанії.
Один великий конкурент — це російський «Яндекс.Таксі», який до 2017 року намагався розвиватись і в Україні, але був змушений піти через санкції. «Так, Яндекс — найбільший конкурент. Але це те, що змушує нас ще активніше рухатися у нашій роботі. Ми сподіваємось посунути російський сервіс і довести локальному ринку, що наше рішення краще, більш сучасне та технологічне, підхід до людей та до зобов’язань перед державою — набагато етичніший і людський, а до бізнесу — більш ефективний», — додає Потічний.