😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
28 лютого 2025, 12:51
2025-02-28
В 4A Games спростували, що її українська студія отримала ребрендинг. Команда розробників в Україні продовжує працювати над новою частиною Metro
27 лютого студія Reburn, яку сформували вихідці з українського офісу 4A Games, анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Деякі ЗМІ повідомляли, що Reburn — це ребрендинг 4A Games Ukraine, яка також має студію на Мальті, проте в 4A Games спростували цю інформацію.
27 лютого студія Reburn, яку сформували вихідці з українського офісу 4A Games, анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Деякі ЗМІ повідомляли, що Reburn — це ребрендинг 4A Games Ukraine, яка також має студію на Мальті, проте в 4A Games спростували цю інформацію.
Раніше низка медіа, зокрема західне ігрове видання Polygon, написали, що українські розробники серії Metro (Metro 2033, Last Light та Exodus) — більше не будуть називатися 4A Games Ukraine. Вони нібито провели ребрендинг, і тепер їхня студія називається Reburn.
Видання навело слова CEO Дмитра Лимаря про те, що причиною зміни назви студії було «уникнення плутанини, коли дві окремі компанії мають один і той самий бренд 4A Games». Проте плутанини уникнути не вдалося.
«Раніше ім’я 4A Games використовувалося студією на Мальті та студією в Україні, остання з яких взяла собі назву Reburn. 4A Malta існує як окрема компанія, власником якої є Embracer Group», — йдеться в матеріалі Polygon.
Embracer Group підтвердила, що українська 4A Games залишиться в її складі. Раніше студію могла викупити Saber Interactive з російським корінням
Лимар розповів, що назву Reburn було створено креативною агенцією в Києві.
«Ідея полягала в тому, що буде краще, якщо торгова марка залишиться з серією Metro, а для нової інтелектуальної власності ми створимо новий бренд. Ми придумали Reburn за допомогою крутого креативного агентства тут, у Києві, яке оголосить про свою участь трохи пізніше», — зазначив CEO нової студії.
За його словами, Reburn означає «знову горіти», але для розробників вона має значення, «схоже на відродження або реінкарнацію в новій формі», для створення нової гри з власною інтелектуальною власністю.
Студія 4A Games привітала Reburn з анонсом La Quimera, проте внесла роз’яснення, щодо «ребрендингу».
Вітаємо наших українських братів і сестер з Reburn з анонсом La Quimera, деякі з яких з яких є нашими колишніми колегами. Для ясності, ми не робили ребрендингу і не змінювалися жодним чином. Ті ж самі засновники та серце серії Metro продовжують працювати над наступною грою Metro у наших студіях в Україні, на Мальті та віддалено», — повідомили в 4A Games.
В студії відзначили, що також продовжують працювати над іншими новими проєктами, про які згадувалося в попередніх оновленнях студії, і не можуть дочекатися святкування 15 річниці серії Metro в березні.
Студія Reburn, сформована українськими розробниками серії Metro, офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.