Олександр КузьменкоGameDev
3 серпня 2023, 13:38
2023-08-03
Розробники української Glory to the Heroes відмовилися від PvP із можливістю грати за росіян
В скандальному військовому шутері «Героям Слава» не буде мультиплеєру з можливість грати за російських окупантів. Розробники вирішили відмовитися від попередньої версії PvP-режиму, принаймні в близькому майбутньому.
В планах — зосередитися на сюжеті, над яким вони працюють зі сценаристом студії Supermassive Games, відомою за серією хоророів The Dark Pictures Anthology та Until Dawn.
В скандальному військовому шутері «Героям Слава» не буде мультиплеєру з можливість грати за російських окупантів. Розробники вирішили відмовитися від попередньої версії PvP-режиму, принаймні в близькому майбутньому.
В планах — зосередитися на сюжеті, над яким вони працюють зі сценаристом студії Supermassive Games, відомою за серією хоророів The Dark Pictures Anthology та Until Dawn.
Навесні українська студія Spacedev Games, яка працює над грою Glory to the Heroes, шутером в дусі Battlefield, втрапила у великий скандал. Багатьох гравців обурив намір додати мультиплеєр з можливістю грати за російський військових (ще й в таких локаціях як Буча чи Ірпінь), а також деякі суперечливі механіки.
Спершу розробники досить невдало комунікували зі спільнотою, захищаючи своє бачення гри. Але згодом все ж повідомили, що за росіян не можна буде зіграти.
Про відмову від PvP-режиму
Це підтвердив головний розробник Glory to the Heroes Сергій Воронов у інтерв’ю GameDev DOU.
«Загалом, PvP був досить великим шматком гри, від якого ми зараз повністю відмовилися. Вирішили зробити це після критики», — заявив Воронов
За його словами, в розробників була карта острова Зміїний «з купою техніки та механік», яку він імпульсивно вирішив видалити, хоча її можна було використати якось інакше.
«Історія зі скандалом особисто для мене була дуже складною. Я не дуже медійна людина і до цього критики нашої гри не було взагалі. Тому я спочатку зловив жорстку дизмораль, наробив оцих імпульсивних рішень, — пояснює розробник
Він запевняє, що в студії вже перебороли цю ситуацію і зрозуміли, як себе правильно вести у таких випадках.
Повертатися до попереднього бачення мультиплеєру в Glory to the Heroes поки не планують. Натомість у розробників з’явилася ідея зробити щось в стилі АТО, а не повномасштабної війни. При цьому команди там грали б не за ЗСУ та російських військових, а за абстрактні команди та збірні образи.
Сюжетна частина і співпраця зі сценаристом Supermassive Games
Зараз у Spacedev Games планують допрацювати демо-версію й зосередитися на сюжетній кампанії. Вона, за їхнім задумом, буде чимось на кшталт «антології повномасштабної війни» і складатиметься з кількох історій на 4-5 годин, як у Battlefield 1 та Battlefield V.
«Головна ідея — декілька сюжетних ліній у різні часи та різних локаціях. Ми зараз працюємо зі сценаристом Supermassive Games (серія The Dark Pictures Anthology та Until Dawn). Він написав нам концепт сценарію про Гостомель, Іловайськ, Маріуполь та Азовсталь», — стверджує Сергій Воронов
Це все буде поєднуватися в одну історію. Гравець починатиме як десантник в Гостомелі, а продовжуватиме вже у флешбеку з Іловайська, як інший герой. Персонажі пов’язані — це історія про сина та батька. Вони обидва військові й мають приймати важкі рішення.
Spacedev Games не відмовляється від планів випустити гру наступного року на PC та консолях, але за умови, якщо їм вдасться знайти видавця.
За словами Воронова, в команди вистачає ресурсів, щоб випустити проєкт самотужки, але щоб повністю задовольнити амбіції — потрібно більше. Він стверджує, що студія має великий список видавців, серед яких є як міжнародні компанії, так і українські, на кшталт Frogwares.
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Федеральне міністерство оборони Німеччини повідомило у Twitter, що у найближчі кілька тижнів Україні будуть передані чергові системи залпового вогню MARS II.
Раніше ми розповідали про те, які РСЗВ партнери надіслали на допомогу українським воїнам. Нагадуємо про це знову.
(Текст від 26 липня)
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.