💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
25 липня 2023, 18:23
2023-07-25
Українська студія Vostok Games провела ребрендинг, щоби «позбутися радянської спадщини» в назві
Українська студія Vostok Games, відома за онлайн-шутером Survarium, оголосила про зміну свого бренда та представила нову назву, сайт і логотип. Відтепер вона називається VG Entertainment.
Як розповіли розробники у блозі на своєму оновленому сайті vgentertainment.com, до цих змін їх спонукали 11 років еволюції студії та повномасштабне російське вторгнення.
За їхніми словами, минулий рік змусив адаптовуватися до нових українських реалій: розробники активно донатять на армію, волонтерять, а дехто з них захищає Україну в лавах ЗСУ.
У зв’язку з цим і було ухвалене рішення відмовитися від торгової марки «Vostok Games» на користь «VG Entertainment».
Девелопери додали, що з моменту заснування вони внесли дуже мало змін до свого брендингу, і зараз відчувають, що дуже сильно відрізняються від студії, створеної 2012 році. «Зараз ми прощаємося з Vostok Games, але з нею, та попередніми проєктами в наших серцях і думках, ми продовжуємо розвиватися як VG Entertainment», — стверджується в блозі.
Відомо, що оновлена студія працює над неанонсованим ААА-шутером, який нещодавно було переведено на рушій Unreal Engine 5. Судячи з вакансій на сайті компанії, гра може бути на ранніх етапах розробки.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.