Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
19 червня 2024, 14:43
2024-06-19
«Відвідування сауни обов'язкове». В польському геймдеві розгорається скандал через незвичні вимоги однієї студії до кандидатів на посаду Art Director
Креативний директор польської студії Spectrum Studios Яцек Пьорковскі (Jacek Piorkowski) спровокував жваві обговорення в соцмережах через вимогу відвідувати сауну голяка. Розробники працюють над проєктом, де головним герой є «майстром сауни».
Креативний директор польської студії Spectrum Studios Яцек Пьорковскі (Jacek Piorkowski) спровокував жваві обговорення в соцмережах через вимогу відвідувати сауну голяка. Розробники працюють над проєктом, де головним герой є «майстром сауни».
На це звернув увагу рекрутер компанії 8bit, який опублікував пост на LinkedIn. Він написав: «Я бачив багато лайна в цій індустрії, але такого дна я не очікував. Цей чувак, креативний директор, вимагає, щоб співробітники його студії відвідували сауну голяка як частину роботи в його студії».
Він додав скріншоти постів Пьорковські в LinkedIn, де він відповідає розробниці, з якою спілкувався про роботу в Spectrum Studios. Ці коментарі згодом були відредаговані, зазначає Dexerto.
На скріншотах видно, як Олександра Вольна, наративна дизайнерка й письменниця, відповідає на LinkedIn на потенційну пропозицію роботи від Пьорковські: «Я вже обмінялася кількома пропозиціями щодо роботи. З того, що ви сказали, ви вважаєте сеанси голяка в сауні частиною робочих обов’язків у вашій студії. Я вже говорила, що це не обговорюється».
На ситуацію також звернув увагу Бартек Монєвські, віцепрезидент і технічний художник у компанії SONKA. «Сьогодні про це говорять у польському геймдеві. Що це за хрінь?», — написав він.
«У вас було багато часу, щоб довести, що я помиляюся. Написати сцену в сауні, не бувши в сауні… Замість цього ми витрачаємо час на соціальні мережі», — відповів креативний директор Spectrum Studios. Ідеться про відповідну сцену, яка буде в новій грі студії.
Проєкт, над яким зараз працює Spectrum Studios описується як «революційна гра», що є сумішшю «Life is Strange (наратив), Final Fantasy (історія, персонажі), Heart of Darkness (пригодницькі рівні з собакою), The Turyst (дослідження і квести) і THPS2 (трюки й спеціальні можливості)». В описі вказано, що головний героєм гри є майстер сауни, який відповідатиме за її роботу, зокрема створення відповідних «запахів, музики, хореографії та тому подібного».
Опис гри та вакансії Spectrum Studios. Зображення: komputerswiat.pl
«Мої дівчата-наративниці повинні були піти зі мною в сауну, щоб придумати дивовижний сценарій для перевірки концепції. Я в захваті від того, що вони змогли використати свій досвід відвідування сауни для написання чудових сцен», — заявив розробник.
У вакансії для Art Director на цей проєкт зазначено, що відвідування сауни «не обговорюється», оскільки «вся команда повинна розуміти продукт». Згодом Пьорковські додав, що можна організувати візит сауни «лише для жінок».
«Ми робимо гру про відвідування сауни. Я не хочу витрачати свій час на пояснення різниці між „Руською банею“ та „Сухою сауною“. Ви повинні це відчути», — вважає розробник.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.