В Rozetka та «Укрпошті» пояснили, чому після оголошення продажу марок з руським кораблем сайт не працював
Співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін пояснив, чому сайт не працював зранку під час продажу марок з російським військовим кораблем.
Співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін пояснив, чому сайт не працював зранку під час продажу марок з російським військовим кораблем.
«Сьогодні о 10:00 на Rozetka з’явилися 5 000 відомих марок з руським кораблем. Поставити їх на продаж попросив Ігор Смілянський (гендиректор „Укрпошти“ — ред.) і ми радо погодилися. Це був залишок великого накладу, за яким стояли багатогодинні черги», — пише Чечотків у себе на сторінці в Facebook.
За його словами, о 10:00 Смілянський оголосив про продаж. А о 10:03 2500 людей в секунжу робили чекаут на Rozetka, купуючи марки.
«2500 людей в 1 секунду оформлювали замовлення. Це навантаження перевищувало навантаження чорної п’ятниці в десятки разів. При тому, що ми спокійно витримуємо мільйони людей на день, мільйон людей на годину ми ще не навчилися», — пояснив Чечоткін.
За словами співзасновника Rozetka, IT-відділ підняв сайт за годину. «Але марок вже не було. Бо їх не було з 10:03. Це викликало і викликає гнів відвідувачів. Мені зрозуміле розчарування, проте хочу сказати, що квитки на прем’єри якого-небудь Гаррі Поттера або на музичні фестивалі типу Коачел продаються іноді за 5-10 хвилин. То що говорити про марку накладом всього 5 000 штук, яка стала справжньою легендою, символом нашої країни!», — пояснює Чечоткін.
Він розповів, що поодиноким користувачам вдалося купити марки протягом години, коли навантаження на системи падало. «Але це щасливі виключення. Не бачу інших варіантів, як просили „Укрпошту“ зробити додатковий наклад, бо я марку теж купити не встиг!І вони обіцяють що нова серія „руський корабель всьо“ на п’ять мільйонів вже готується до продажу», — зауважив підприємець.
У свою чергу СЕО «Укрпошти» Ігор Смілянський додав, що окрім великого попиту, росіі вдалося ускладнити продаж марок сьогодні ворожими кібератаками.
«І це прикро, розуміємо міць та ресурси, які за цим стоять, тим не менш треба чесно визнати, очікували на інший результат. Тішить, що вони витратили на це шалені ресурси та кошти», — зауважив Смілянський.
Він вибачився за те, що не всім вдалося купити марку. «Всі ті, хто звинувачував нас, що це не атака, що це в нас „дохлий“ магазин і тп, сподіваюсь, сьогодні побачили, що навіть сучасний захист та Інтернет — магазин, побудований під мільйони (не тисячі) клієнтів, мав ускладнення», — написав Смілянський.
Він нагадав, що наступна марка з актуальним статусом корабля тиражем 5 млн примірників уже в друці і буде доступна для продажу як у відділеннях «Укрпошти», так і одразу на декількох онлайн майданчиках, щоб розподілити потоки, орієнтовно в середині травня.