Олександр КузьменкоGameDev
6 жовтня 2023, 15:30
2023-10-06
В українського олдскульного екшену SPARKHUNT з'явилася сторінка в Steam
Український розробник ігор Олександ Запісочний повідомив, що в його проєкту SPARKHUNT тепер є сторінка в сервісі Steam. На ній можна побачити геймплейні скріншоти й додати гру в свій список бажаного.
Український розробник ігор Олександ Запісочний повідомив, що в його проєкту SPARKHUNT тепер є сторінка в сервісі Steam. На ній можна побачити геймплейні скріншоти й додати гру в свій список бажаного.
Про появу сторінки розробник повідомив у своєму профілі в X (Twitter).
«Нарешті я створив сторінку в Steam для своєї гри. Будь ласка, перевірте її й додайте в список бажань, це дуже важливо для мене, так я буду розуміти, наскільки мій проєкт актуальний і цікавий для аудиторії», — написав Запісочний.
Він описує SPARKHUNT як класичний 2.5d броулер, натхнений іграми 90-х зі складною бойовою системою і сучасним візуалом. Розробник обіцяє комплексну та інтуїтивну бойову систему, а також красиву стилізовану 3D-графіку. Різні противники вимагатимуть різного підходу, а щоб не опинитися в глухому куті, потрібно буде активно використовувати оточення.
Скріншот ігрового процесу SPARKHUNT. Зображення: Steam
Наразі гра не має дати виходу, вона буде оголошена пізніше. У SPARKHUNT буде повна українська локалізація, включно з озвученням.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.