«Ми на фінальній стадії отримання дозволів для роботи з вибуховими речовинами, тому відокремлюємо цей проєкт в окрему компанію», — повідомив у соцмережах Олександр Яковенко. Ідеться про виготовлення снарядів фугасних, осколкових, кумулятивних, з ударним ядром, вагою від 1,2 до 2,4 кг.
У команді відкрита вакансія Product Owner.
Які навички фахівця потрібні:
всебічно зануритися в цей проєкт,
мати базові технічні знання у сфері ракетобудування,
середні знання у сфері піротехнічних робіт (ідеально військового призначення),
високий рівень організаційних навичок.
Перевагу віддають кандидатам із військовим досвідом.
Які завдання будуть стояти:
Підтримка замовника: забезпечувати всебічну підтримку замовника, включно з аналізом технічних вимог на предмет їхньої відповідності нашому портфелю рішень. Формувати специфікацію рішень згідно з ліцензійними вимогами виробника, співпрацювати з технічними командами для організації та проведення пілотних проєктів, а також організовувати випробування й доповіді на заходах.
Управління розробкою продукту: керувати процесом розробки продукту від ідеї до впровадження на ринок, забезпечуючи виконання всіх етапів з урахуванням технічних і бізнес-вимог.
Взаємодія з відділами: тісно співпрацювати з різними відділами компанії (технічним, комерційним, виробничим тощо) для досягнення поставлених цілей і забезпечення інтеграції всіх аспектів продукту.
Аналіз ринку: виконувати аналіз ринку та конкурентів для розробки стратегії продукту, враховуючи тенденції й потреби галузі.
Моніторинг ефективності: систематично моніторити й аналізувати показники ефективності продукту, щоб забезпечити його успішне впровадження й відповідність до стратегічних цілей компанії.
Що пропонує компанія:
офіційне працевлаштування та бронювання для чоловіків;
оплачувану відпустку 24 календарних дні та оплачувані лікарняні дні;
корпоративне медичне страхування;
графік роботи: 5/2, пн-пт, з 09:00 до 18:00;
комфортне та безпечне робоче місце;
конкурентна та своєчасна заробітна плата;
робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій.
За допомогу в пошуку фахівця Олександр обіцяє подяку та фінансове винагородження.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі