Конкурс - обирай кращий стартап та отримай навушники! 🎧

Учитель інформатики з Вінниччини створює електротрайки, що розганяються до 50 км за годину. Що це за транспорт і як працює: фото

На Вінниччині вчитель-винахідник Михайло Девдера створює електротрайки. Найшвидший із них розганяється до 50 км за годину.

Залишити коментар
Учитель інформатики з Вінниччини створює електротрайки, що розганяються до 50 км за годину. Що це за транспорт і як працює: фото

На Вінниччині вчитель-винахідник Михайло Девдера створює електротрайки. Найшвидший із них розганяється до 50 км за годину.

Свій транспортний засіб учитель інформатики створив самостійно. Для його створення, каже винахідник, використав запчастини від велосипедів, а ще додав напівлежаче сидіння, дах, габаритні вогні, «стоп»-сигнали, повороти та ліхтарі ближнього й дальнього світла.

Над цим електоровелотрайком, який змайстрував для себе, Девдера працював майже рік. Використовував запчастини від старих велосипедів, є деталі й від болгарки. 

«Я знайшов креслення ще радянських часів, яке мені сподобалося, я його взяв за основу. З певним часом я набрався трохи досвіду, навчився зварювати, й уже відчув, що я готовий і почав конструювати», — розповідає Михайло Девдера.

«Це саморобка, причому вона пережила дві модернізації. Тобто саморобка в третьому поколінні. Точно такого трайка нема ні в кого у світі!», — описує свою останню машину Михайло.

За його словами, усього в активі винахідника шість моделей електротрайків, серед яких три — дитячі.

«Новий останній трайк пройшов дві модифікації. Тепер у нього покращена геометрія передньої підвіски, для задньої підвіски використаний амортизатор від мопеда. Це позитивно вплинуло на комфорт і стабільність трайка на нерівностях», — каже Михайло.

Остання модель електротрайка може розганятися до 50 км на годину. «Це електровелосипед. Можна їхати тільки на двигуні, а можна допомагати, обертаючи педалі. Живлення 48V 20Ah, LiFePO4 батарея. Двигуном потужністю 1000W керує контролер на 23A», — зазначає він.

Також збільшені ротори дискових гальм, встановлено гальмівні машинки з більш широкою площею контактів гальмівної поверхні. У незначній мірі опустив положення педалей і сидіння, замінив невеликий багажник на більш місткий і міцний. Замінив задній «стоп-сигнал», додав денні ходові вогні «ангельські очі». Замінив акумулятор: замість чотирьох важких і неефективних свинцевих акумуляторів, встановив 16 елементів LiFePO4, які мають місткість 20 Ah за тих самих 48 V. Маса нової батареї зменшилася вдвічі, а місткість та ефективна енерговіддача зросла», — описує технічні характеристики винахідник Михайло Девдера.

Михайло зазначає, що лежачи серцю значно простіше здійснювати свою роботу, адже ноги перебувають майже на тій самій висоті, що і серце.

«Менше зусиль — менша втома. Зручне крісло, що на всю свою площу рівномірно розподіляє вагу тіла, нічого ніде не тисне та не натирає. Ще одним плюсом такого положення є краща аеродинаміка. Але для справедливості слід зазначити, що під час переходу із сидячого на лежачий велосипед певний час буде відчуватися дискомфорт і біль у м’язах. Після того, як в організму виробиться „звичка“, ви з легкістю можете користуватися як сидячими, так і лежачими велосипедами», — пояснює винахідник.

Винахідник каже, що приблизна максимальна дальність поїздки — 80 км. «Такий висновок можу зробити зі спостережень за витратою енергії та відстані пройденого шляху. Дана цифра вказана з урахуванням того, що в процесі поїздки велосипедист допомагатиме двигунові педалюванням. Водночас він віддаватиме лише 10–20% відсотків необхідної для руху енергії, усе інше робитиме електродвигун», — каже він.

Розповідає, його хобі не з дешевих, до прикладу, на один такий велотрайк витрачає близько 15 000 грн.

У планах, каже Михайло Девдера, створити електровеломобіль. 

ЛуАЗ розпочинає виробництво електрокара. Ось що відоімо про український електро-пікап
ЛуАЗ розпочинає виробництво електрокара. Ось що відоімо про український електро-пікап
По темi
ЛуАЗ розпочинає виробництво електрокара. Ось що відоімо про український електро-пікап
Тернополянин розробив мапу електропостачання: як дізнатися де є світло
Тернополянин розробив мапу електропостачання: як дізнатися, де є світло
По темi
Тернополянин розробив мапу електропостачання: як дізнатися, де є світло
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як фінтех-стартап запартнерився з ритейлером eStore та популярною криптобіржей

Історія про bill_line та checkout-сторінку

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Перетворити велосипед на електробайк легко. Релоковані веловиробники з Харкова винайшли механізм, із яким це може зробити кожен
Перетворити велосипед на електробайк легко. Релоковані веловиробники з Харкова винайшли механізм, із яким це може зробити кожен
Перетворити велосипед на електробайк легко. Релоковані веловиробники з Харкова винайшли механізм, із яким це може зробити кожен
Усе для Перемоги. 31 військова розробка українців, що допомагає боронити Незалежність
Усе для Перемоги. 31 військова розробка українців, що допомагає боронити Незалежність
Усе для Перемоги. 31 військова розробка українців, що допомагає боронити Незалежність
День Незалежності — гарний привід для того, щоб розповісти світові, якими зусиллями ми виборюємо свою незалежність. Докладають до цієї боротьби не лише військові, а й волонтери, винахідники різного віку, стартапери та підприємці. dev.ua зібрав 31 найцікавіших, на нашу думку, військових винаходів українців, які нині допомагають нищити русню нашим Збройним силам.
Українці розробили новий надпотужний електробайк BAYKA та вантажний велосипед BoxTruck. Європейці в захваті
Українці розробили новий надпотужний електробайк BAYKA та вантажний велосипед BoxTruck. Європейці в захваті
Українці розробили новий надпотужний електробайк BAYKA та вантажний велосипед BoxTruck. Європейці в захваті
Компанія ELEEK розробила електробайки для ЗСУ. Партія вже надійшла військовим
Компанія ELEEK розробила електробайки для ЗСУ. Партія вже надійшла військовим
Компанія ELEEK розробила електробайки для ЗСУ. Партія вже надійшла військовим

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.