💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтерв'ю з розробниками про реліз нового проєкту, успіх My Dream Setup та плани

14 липня виходить Catch & Cook: Fishing Adventure — новий проєкт Campfire Studio (авторів відомої My Dream Setup). Це рибальська пригодницька гра, в якій можна не лише ловити рибу, але й готувати її у власному ресторані.

dev.ua поспілкувався із співзасновником Campfire Studio Олексієм Дробним про роботу над грою та планами студії на майбутнє.

Залишити коментар
Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтерв'ю з розробниками про реліз нового проєкту, успіх My Dream Setup та плани

14 липня виходить Catch & Cook: Fishing Adventure — новий проєкт Campfire Studio (авторів відомої My Dream Setup). Це рибальська пригодницька гра, в якій можна не лише ловити рибу, але й готувати її у власному ресторані.

dev.ua поспілкувався із співзасновником Campfire Studio Олексієм Дробним про роботу над грою та планами студії на майбутнє.

Про розробника

21-річний Олексій Дробний із міста Дніпро співзаснував Campfire Studio у березні 2022 року. Наразі хлопець закінчив навчання й здобув вищу освіту.

Свою першу гру Олексій спробував створити у 18 років. На це дуже вплинуло захоплення комп’ютерними іграми. Гейм-девелопер почав активно грати десь із 8–9 років, дуже любив усілякі пісочниці та стратегії. Проте в дитинстві мріяв стати футболістом.

Про студію та геймдев

Студія виникла як ідея двох ліпших друзів створити свою гру (Package Rush). «Я був повністю відповідальний за кодову частину, а мій друг — Богдан Стельмашов (співзасновник Campfire Studio), відповідав за UI, моделі, музику, ефекти, трейлери, та усе те що бачить гравець», — розповідає Олексій.

У команді до початку розробки Catch & Cook хлопців було лише двоє. Для роботи над новою грою вони вирішили взяти ще одного програміста. «Наша студія розташована в Дніпрі, але ми всі працюємо віддалено», — уточнює розробник.

Наразі в Campfire Studio немає відкритих вакансій, хлопці все роблять самотужки — усі асети, музику, трейлери та маркетинг.

Про ринок геймдеву в Україні

«На мою думку, в нас дуже мало студій, які займаються саме комп’ютерними іграми. Дуже багато хто займається мобільними іграми з купою реклами, але це не круто», — каже Олексій

Він зізнається, що не хотів би, щоб у його грі була реклама, яка постійно переслідує гравців. «Вважаю, що українським студіям треба більше працювати з ринком комп’ютерних ігор», — зазначає молодий гейм-девелопер.

За словами Олексія, серед українських розробників для них прикладом для наслідування є GSC Game World — розробники S.T.A.L.K.E.R — бо їхні ігри знають і чекають в усьому світі.

Хлопець вважає, що найпопулярнішими та найзатребуванішими серед юзерів нині є симулятори, роуг-лайки та вампайр-лайки. Популярність останніх вже спадає, але ще не пізно сісти на цей потяг, на думку Олексія.

Про Steam і просування ігор

Розробник зізнається, що в Steam потрапити легко — потрібно лише відкрити ФОП та заплатити $100 за сторінку в крамниці.

«З консолями ситуація складніша. Я не знаю умови досконально, але у розробників-новачків не вдасться випустити свою гру на них без допомоги паблішерів», — каже він.

Про успіх My Dream Setup

Чим відома My Dream Setup

Це гра-симулятор про будівництво кімнати мрії. У ній є великий вибір меблів, комп’ютерів та аксесуарів до них, постерів, картин, рослин та інших деталей інтер'єру. 

My Dream Setup вийшла в лютому 2023 року і зібрала чимало позитивних рецензій. Наразі в гри дуже схвальні відгуки в Steam на основі 911 оглядів. За різними даними, кількість гравців, які придбали гру, оцінюється від 37 000 до 53 000.

Проєкту вдалося привернути увагу західної ігрової преси. Про гру, зокрема, написало видання GamesRadar.

«Ми з самого початку вірили в наш успіх. Ідея з’явилася ще під час роботи над Package Rush [перша гра студії] — я слідкував за багатьма акаунтами в Instagram, які постили сетапи різних людей, які іноді могли коштувати десятки тисяч доларів», — каже Олексій. 

Дивлячись на усі ці сетапи, йому в голову і прийшла ідея створити про це гру.

Наразі команда Campfire Studio планує підтримувати My Dream Setup доти, доки люди грають в неї. «DLC — можливо. Сиквел — більш ймовірно, але не скоро», — ділиться планами девелопер.

Про Catch & Cook: Fishing Adventure

«Роботу над першою грою ми розпочали у березні 2022, тому загалом на розробку і реліз трьох проєктів в нас пішло 15 місяців. Ми працюємо 7 днів на тиждень, мінімум по 5 годин на день», — каже співзасновник Campfire Studio

Олексій визнає: хоч уникати кранчів при такому темпі поки що вдається, проте команда інколи стикається з вигорянням. На питання про те, чи нова гра Catch & Cook: Fishing Adventure повторить успіх My Dream Setup, розробник відповідає стримано: «Не загадуємо заздалегідь». 

Відоме видання Rock, Paper, Shotgun вже встигло порівняти Catch & Cook з Dredge — інді-грою зі схожим ігровим процесом, але в похмурому лавкравфтівському сеттингу. Там відзначили, що Catch & Cook «це ідеальний симулятор риболовлі для тих, кому похмурі підводні течії Dredge здаються занадто моторошними».

Коментуючи це порівняння, розробники підкреслюють унікальність свого дітища. «Звісно в цих іграх багато схожого (рибалка, мініігри), але ми почали розробку гри, ще до виходу Dredge. Мета нашої гри, візуал та дії гравця принципово відрізняються. Через популярність Dredge і з’явилась ця думка», — каже Олексій. 

Він також додає, що Dredge дійсно крута гра. «Звісно я грав в неї, але це було коли ми пройшли екватор розробки нашої гри. Підсумовуючи, усі, хто пограють в нашу гру, одразу зрозуміють, що це абсолютно інший проєкт», — запевняє Олексій.

Про плани 

Розробники зізнаються, що найближчими місяцями не порадують любителів комп’ютерних ігор новими релізами. «Ми маємо в планах перерву, можливо ми зробимо нову команду, яка під нашим крилом буде робити свою гру. У такому випадку їхня гра може вийти восени. Але гра від нашої основної команди вийде не раніше грудня», — каже Олексій. Студія вже має кілька ідей для нового продукту, а також розглядає можливість створення онлайн-ігор.

Про майбутнє Олексій говорить з відвертим запалом: «Бачу своє майбутнє в вільній від загарбників Україні, з великим офісом нашої студії, і ми як завжди радуємо нашу аудиторію новими іграми». 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
У що грати в липні 2023 року — календар нових ігор
У що грати в липні 2023 року — календар нових ігор
По темi
У що грати в липні 2023 року — календар нових ігор
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
По темi
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
Відбувся реліз Oxenfree II: Lost Signals. Гра має гарні оцінки від критиків та українську локалізацію
Відбувся реліз Oxenfree II: Lost Signals. Гра має гарні оцінки від критиків та українську локалізацію
По темi
Відбувся реліз Oxenfree II: Lost Signals. Гра має гарні оцінки від критиків та українську локалізацію
Один у полі воїн. Як дизайнер із Мукачева самостійно створив гру про місцевий замок Паланок
Один у полі воїн. Як дизайнер із Мукачева самостійно створив гру про місцевий замок Паланок
По темi
Один у полі воїн. Як дизайнер із Мукачева самостійно створив гру про місцевий замок Паланок
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.