Власники «Нової пошти» і маркетолог Федорів запустили інвестфонд Vesna.Capital
Фонд пропонує три моделі співпраці: венчурна студія, фонд прямих інвестицій, венчурні інвестиції.
Фонд пропонує три моделі співпраці: венчурна студія, фонд прямих інвестицій, венчурні інвестиції.
Власники компанії «Нова пошта» Володимир Поперешнюк і Вʼячеслав Климов разом із маркетологом Андрієм Федорівим запустили інвестиційний фонд Vesna Capital, повідомив у Facebook Федорів.
«Нам подобається створювати нове та проходити будь-які кризи разом. І ми вирішили заснувати фонд Vesna.Capital, щоб робити це більш системно. Ми нікуди не поспішаємо та думаємо займатись цим наступні 10-20 років, а може й довше», — написав Федорів.
Розмір фонду, який планувалося запустити 1 березня, не повідомляється. Партнери поки що інвестували лише власні кошти. Серед перших інвестицій — Kooperativ, doc.ua, REMO, SALO й GoodPlastic Company.
«На всі проєкти війна сильно вплинула, але ніхто не здається», — зазначив маркетолог.
На сайті Vesna Capital вказується, що фонд пропонує три моделі співпраці: венчурна студія, фонд прямих інвестицій, венчурні інвестиції. Перша модель передбачає побудову проєктів з нуля, участь у бізнес-процесах і підтримку для забезпечення зростання бізнесу. Друга модель — фонд прямих інвестицій — має на меті інвестиції на серії A. Третя модель — венчурні інвестиції — передбачають фінансування на посівних раундах (Pre-seed, Seed).
Фонд не має вузької спеціалізації, за словами Федоріва, і не обмежується чеками. Партнери звертатимуть увагу на особистість засновників та унікальність продукту, який вони створюють. «В Vesna.capital ми не орієнтовані на спекуляцію та хочемо інвестувати в компанії, акціонерами яких хочеться залишатися дуже довго», — підсумував Федорів.