Vodafone Ukraine готує до запуску новий сервіс Telescope — інструмент для масової розсилки на абонбазу оператора
Сервіс уже на стадії тестування.
Сервіс уже на стадії тестування.
Сервіс уже на стадії тестування.
ПрАТ «ВФ Україна» зареєструвала нову торгову марку для обробляння замовлень на купівлю та адміністрування програм лояльності для клієнтів (клас 35) та адміністрування програм лояльності для постійних клієнтів (клас 38).
Компанія також запустила окремий сайт під цей сервіс telescope.com.ua.
Так, Vodafone Ukraine зароблятиме на створенні смс-розсилок для власної бази абонентів.
У пресслужбі оператора намір розвитку нового сервісу підтвердили.
«Так, це продукт ПрАТ „ВФ Україна“. Але має власний бренд, не прив’язаний до Vodafone. Ще не запустився. На стадії тестування», — зазначили в компанії у відповідь на запит dev.ua.
На сайті Telescope сказано, що користувачі можуть самостійно створити SMS-розсилку і завдяки 18-мільйонній базі абонентів точно попасти в цільову аудиторію.
«Це відбувається на основі Великих даних (Big Data) — масштабних масивів інформації та інструментів роботи з ними. Вони дозволяють опрацювати аудиторію в мільйон абонентів одного з найбільших мобільних операторів в Україні та швидко знайти ту вибірку, яка потрібна саме вам. Так ми можемо відшукати саме вашу цільову аудиторію. Інформацію про ваші товари та послуги отримають лише потенційно зацікавлені у них клієнти», — йдеться в описі сервісу.
Вартість 1 надісланого через сервіс SMS на 1 номер складає 1 грн (з урахуванням усіх податків та зборів). Оплачуються лише доставлені повідомлення.