Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоТаке життя
16 травня 2025, 12:14
2025-05-16
Група DVL запускає нову PON-мережу без згадок інтернет-провайдера Volia. Це може бути початком зникнення бренду — Forbes
Офіційно ребрендинг не оголошувався, але в новій PON-мережі та об’єднаному тарифі «Лайфсет» DVL не згадується бренд Volia. Раніше планувалося, що бренд провайдера «Воля» поступово зіллється із брендом оператора lifecell.
Офіційно ребрендинг не оголошувався, але в новій PON-мережі та об’єднаному тарифі «Лайфсет» DVL не згадується бренд Volia. Раніше планувалося, що бренд провайдера «Воля» поступово зіллється із брендом оператора lifecell.
У вересні минулого року інвестиційна компанія NJJ Holding, що належить французькому мільярдеру Ксавʼє Ньєлю, оголосила про придбання компаній Lifecell і «Датагруп-Воля». Угода була завершена після виконання всіх попередніх умов, включно з отриманням необхідних регуляторних дозволів.
Повідомлялося, що Ньєль хоче об'єднати lifecell та «Датагруп-Volia» в одну телеком-компанію, яку очолить Михайло Шелемба. 96,13% акцій «Датагруп-Volia» належали фонду, що управляється американською приватною інвестиційною компанією Horizon Capital під керівництвом Олени Кошарної. Решта 3,87% — у генерального директора «Датагруп-Volia» Михайла Шелемби.
«Forbes Україна» нагадує, що раніше Шелемба повідомляв, що бренд провайдера Volia поступово зіллється із брендом оператора lifecell. DVL зміни наразі не коментують і зазначають, що «ребрендинг не відбувається».
Раніше DVL перейменувала сервіс «Воля ТВ» на lifecell TV. Також з початку брендує свої PON-бокси як lifecell, а не як «Воля». «lifecell — сильний бренд, має більше репутаційного позитиву, ніж „Воля“», — відзначив колишній член правління ІнАУ Олександр Глущенко. Volia також не згадується у пакеті послуг «Лайфсет», який DVL запустила на початку січня.
За прогнозами Глущенка, група DVL повністю відмовиться від бренду Volia до кінця 2025 року.
Раніше dev.ua поспілкувався з CTO групи DVL Сергієм Терещуком про виклики, які стоять перед компанією, а також про використання штучного інтелекту, ситуацію на телеком-ринку з малими й середніми провайдерами й амбіції в конкуренції з іншими мобільними операторами та компаніями.