💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Українські креативники та фахівці з імерсивних технологій створили VR-симулятор комунікативного тренінгу. Ось як він працює

Фахівці диджитал-агенції Havas Digital Kyiv разом зі студією CTRL/ART/D розробити VR-платформу, щоб відточувати навички спілкування. Ось у чому цікавість. 

Залишити коментар
Українські креативники та фахівці з імерсивних технологій створили VR-симулятор комунікативного тренінгу. Ось як він працює

Фахівці диджитал-агенції Havas Digital Kyiv разом зі студією CTRL/ART/D розробити VR-платформу, щоб відточувати навички спілкування. Ось у чому цікавість. 

Про платформу

На замовлення американського міністра з охорони здоров’я Ксав'є Бекеррі спеціалісти диджитал-агенції Havas Digital Kyiv разом із CTRL/ART/D створили імерсивну VR-платформу, яка допомагає користувачам практикувати й поліпшувати навички міжособистісного та ділового спілкування.

Як працює симулятор

Інструмент у віртуальній реальності імітує взаємодію за різними сценаріями, водночас створюючи контрольоване та безпечне інтерактивне середовище.

Рішення працює як додаток із вбудованим відстеженням голосу та руху користувача. Також є функція зворотного зв’язку. За ефект непередбачуваності розмови відповідає ШІ. Усе це дає змогу налаштувати органічну взаємодію з аватарами й отримати якісний аналіз ефективності спілкування користувача з NPC.

Фактично застосунок не тільки дає змогу тренуватися в різних комунікативних сценаріях, а й показує динаміку поліпшення навичок співрозмовника.

Технічні деталі

Щоби скористатися симулятором, треба вдягти VR-гарнітуру, викликати один із двох аватарів-NPC, обрати середовище спілкування (кімната для переговорів чи ліфт бізнес-центру), тему для розмови та рівень складності.

Наразі доступні два аватари:

  1. Реальний прототип — самого замовника додатка, міністра Бекеррі.
  2. Вигадана персонажка Ксенія.

Технічно додаток сумісний з Oculus Meta Quest 2 і 3 та Apple Vision Pro.

Про створення

Щоби вийшли дійсно реалістичні співрозмовники, спочатку команда фахівців створила дизайн обличчя й тіла аватарів. Наступним етапом вони додали детальні 3D-моделі та текстури. Далі моделей анімували та наділили здатністю виражати емоції. Окремо передбачена кастомізація, щоб користувачі могли змінити віртуальних співрозмовників залежно до своїх потреб. 

Технологія на базі штучного інтелекту дає змогу обом аватарам відповідати в режимі реального часу, в контексті розмови та реплік, які видають користувачі. Варіантів діалогу може бути безліч, і кожне спілкування буде унікальним. Загалом фахівці розробили вже понад 100 комунікативних сценаріїв.

Про перспективи

Розробники передбачають, що розумні аватари можуть бути інтегровані в різні сервіси, зокрема для:

  • Обслуговування клієнтів — як менеджерів цілодобової служби підтримки, які володіють кількома мовами. Такі ШІ-фахівці даватимуть логічні та точні відповіді на типові запитання, зменшуючи ймовірність людської помилки.
  • Маркетингу та продажів — як генератори лідів (ШІ-аватари взаємодіятимуть із потенційними клієнтами, а лише потім передаватимуть їх «живим» торговим представникам) або консультанти з продукту.
  • Навчання співробітників — як «тренажер» для розвитку комунікативних навичок будь-якої команди.

Серед іншого, використання можливостей штучного інтелекту здатне суттєво покращити імідж компанії — репрезентувати її як прогресивну й сучасну. Це гарантує конкурентні переваги в ринку, допоможе оптимізувати рутинні комунікації.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Лікарі зможуть допомагати пацієнтам віддалено. На базі Тернопільського університету тестують рішення для реабілітації поранених через AR/VR
Лікарі зможуть допомагати пацієнтам віддалено. На базі Тернопільського університету тестують рішення для реабілітації поранених через AR/VR
По темi
Лікарі зможуть допомагати пацієнтам віддалено. На базі Тернопільського університету тестують рішення для реабілітації поранених через AR/VR
У ранньому доступі Steam вийшла українська гра Z.O.N.A: Origin яка нагадує S.T.A.L.K.E.R. для VR
У ранньому доступі Steam вийшла українська гра Z.O.N.A: Origin, яка нагадує S.T.A.L.K.E.R. для VR 
По темi
У ранньому доступі Steam вийшла українська гра Z.O.N.A: Origin, яка нагадує S.T.A.L.K.E.R. для VR
Українські розробники анонсували VR-гру Whispers of the Void. Її описують як «Індіану Джонса в космосі»
Українські розробники анонсували VR-гру Whispers of the Void. Її описують як «Індіану Джонса в космосі»
По темi
Українські розробники анонсували VR-гру Whispers of the Void. Її описують як «Індіану Джонса в космосі»
ІТ-компанія українського інтернет-холдингу Genesis продала свій застосунок для сну Avrora бізнесмену із США
ІТ-компанія українського інтернет-холдингу Genesis продала свій застосунок для сну Avrora бізнесмену із США
По темi
ІТ-компанія українського інтернет-холдингу Genesis продала свій застосунок для сну Avrora бізнесмену із США
Читайте також
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Випускник економічного факультету Києво-Могилянської академії Олег Дрижак вже рік працює над тим, щоб життя в соцмережах була веселішим, а контент якіснішим. Він і команда однодумців розробляють платформу MANNA, яка допомагає користувачам спільно створювати унікальний AR/VR-контент з аватарами. Олег — фаундер і CEO стартапа, а його сервіс допомагає зануритися у світ комп’ютерної графіки в режимі реального часу і призначений для контентмейкеров, аніматорів, геймерів, артистів і соцмедіа користувачів.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.