💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
22 серпня 2024, 13:22
2024-08-22
Українські розробники анонсували VR-гру Whispers of the Void. Її описують як «Індіану Джонса в космосі»
На Ukrainian Games Festival 2024 українська студія ByOwls, Inc. анонсувала фантастичну пригодницьку гру, створену для шоломів віртуальної реальності. В дебютному трейлері показали космічного мисливця за скарбами, який спілкується з голографічним жабеням.
Whispers of the Void це імерсивна наративна науково-фантастична пригода для VR. У ній гравці подорожуватимуть усією галактикою й переживатимуть космічні подорожі, небезпечні головоломки, рукопашні бої та епічний сюжет.
«Майже на самому початку гри головний герой раптом розуміє, що вплутався у змову, яка тягнеться вже сотні років та призвела до вибуху щонайменше однієї планети. А компанію на космічному кораблі йому складає голографічна іншопланетна жаба», — описують проєкт розробники.
Вони також опублікували перший трейлер Whispers of the Void, який дає змогу ознайомитися із мальовничою естетикою гри, елегантними бойовими механіками та кінематографічними пейзажами, що чекатимуть на гравців у повній версії гри.
Головним героєм виступає мисливець на артефакти, який досліджує найвіддаленіші куточки космосу. У пошуках таємничої реліквії на замовлення давнього друга, він встрягає у секретний конфлікт, в центрі якого — Едем, речовина, що може «перевернути баланс сил у галактиці догори дригом».
Розробники обіцяють:
Дослідження нових світів.
Керування власним космічним кораблем.
Заплутані головоломки.
Інтенсивні VR-двобої.
Whispers of the Void ще немає дати виходу, але її можна додати у список бажаного в Steam. В грі буде повна англійська локалізація та текстова українська.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.