Компанія Annapurna Interactive, яка спеціалізується на видавництві невеликих, але мальовничих та оригінальних ігор, провела черговий показ проєктів.
Нове шоу вийшло досить яскравим, а головною подією став анонс Blade Runner 2033: Labyrinth. Розповідаємо, що цікавого було на презентації.
Blade Runner 2033: Labyrinth — це перший власний проєкт Annapurna Interactive і перша за 25 років нова гра по франшизі.
Про неї поки доступно мало подробиць, але відомо, що вона матиме сильний акцент на історію. Події відбуватимуться у Лос-Анджелесі 2033 року, тобто хронологічно гра буде знаходитись між фільмами Рідлі Скота та Дені Вільньова.
Cocoon отримала дату релізу. Проєкт з’явиться у серпні на PS5, PS4, Xbox Series X/S (одразу в Game Pass), Xbox One, Switch. А на PC завітає вже наприкінці вересня. Гру розробляє головний дизайнер геймплею Limbo та Inside.
To a T — наративна пригодницька гра про персонажа, який застряг у Т-позі. Це поза «за замовчуванням» у 3D-моделі, і вона добре відома більшості геймерів, бо саме в таку позицію часто стають персонажі, у яких виникає баг з анімацією. Над грою працює творець Katamari Damacy.
Lushfoil Photography Sim — реалістичний симулятор фотографа від першої особи, який подорожує різними куточками планети. У грі буде медитативний геймплей та повнофункціональна камера.
Flock — кооперативна гра з яскравою стилістикою, де можна літати з друзями у компанії чудернацьких створінь.
Lorelai and the Laser Eyes — нелінійна пригодницька гра з таємницями, пазлами та головоломками, яка обіцяє занурити гравців у «подорож до жахливої реальності».
Mundaun — хорор, з мальованою від руки графікою, який тепер доступний і на консолях PS5 та Xbox Series X/S.
Bounty Star розповідає про колишню військову Клементину МакКінні, яка нині виживає у постапокаліптичних пустках США, і заробляє на життя полюванням на голови та… вирощуванням картоплі.
Гра дивовижним чином поєднує екшен від третьої особи та бої на меха-роботах, з розбудовою бази, симулятором ферми та приготуванням їжі. Що трохи нагадує українську Catch & Cook: Fishing Adventure, яка виходить у липні.
Ghost Bike — пригодницька гра про магічних кур'єрів, які курсують на велосипедах між світом живих та мертвих. Проєкт має вийти наступного року.
Thirsty Suitors — ще один проєкт з унікальним поєднанням ігрових механік. Тут є катання на скейтбордах, покрокові бої, кулінарія та багато інших занять. Гри вийде 2 листопада на всіх актуальних платформах.
Storyteller — гра-головоломка буде доступна для всіх передплатників Netflix 26 вересня 2023 року. Разом з новим контентом та сценаріями.
We Kill Monsters — цікавий проєкт від Glass Revolver, який не був показаний на самій конференції, але про партнерство з яким Annapurna Interactive повідомила невдовзі після презентації. Гра виглядає інтригуюче, а її ігровий процес чимось нагадує фентезійну версію Death Stranding.
Також стало відомо, що кіберпанковий котик зі Stray завітає на Xbox Series X/S та Xbox One 10 серпня 2023 року.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.