💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Valve заборонила розміщувати в Steam гру, створену за допомогою штучного інтелекту

Valve почала забороняти використовувати творцям ігор штучний інтелект і відхиляти деякі проєкти, де його використано.

Залишити коментар
Valve заборонила розміщувати в Steam гру, створену за допомогою штучного інтелекту

Valve почала забороняти використовувати творцям ігор штучний інтелект і відхиляти деякі проєкти, де його використано.

Анонімний розробник під ніком potterharry97 на Reddit розповів, що його ігрову сторінку в Steam було відхилено через використання «художніх ресурсів, створених штучним інтелектом, який, схоже, покладається на матеріали, захищені авторським правом, що належать третім особам», пише ArsTechnica.

Девелопер Potterharry97 спочатку повідомив про відхилення у травневому дописі на тепер уже приватному субреддіті GameDev. У тому дописі potterharry97 визнав, що «значна частина активів має певну участь ШІ у своєму створенні» завдяки використанню Stable Diffusion.

Саме це зізнання викликало тривогу в модератора Valve. «Гра містить художні ресурси, створені штучним інтелектом, який, як видається, покладається на матеріали, захищені авторським правом, що належать третім особам, — вказано в повідомлені. — Оскільки юридичне право власності на такі об'єкти мистецтва, створені штучним інтелектом, є незрозумілим, ми не можемо випустити вашу гру, якщо вона містить ці об'єкти, створені штучним інтелектом».

Розробник повторно подав гру з деякими художніми правками, щоб видалити «будь-які очевидні ознаки ШІ».

Але відповідь Valve свідчить про те, що після того, як «ми витратили час, щоби краще зрозуміти технологію штучного інтелекту, використану для створення гри»,

Valve все ще «відмовляється поширювати гру, оскільки неясно, чи має основна технологія штучного інтелекту, використана для створення ресурсів, достатні права на навчальні дані».

«Sand — це про те що можна зробити гру де взагалі не буде росіян». Інтервю з творцями шутера про галичан у космосі
«Sand — це про те, що можна зробити гру, де взагалі не буде росіян». Інтерв’ю з творцями шутера про галичан у космосі
По темi
«Sand — це про те, що можна зробити гру, де взагалі не буде росіян». Інтерв’ю з творцями шутера про галичан у космосі
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.