👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Wargaming загрожувала націоналізація в Білорусі. Компанія покинула ринки країн-агресорів в останній момент, але втратила $250 млн за одну ніч

Про це повідомив CFO Wargaming Ендрю Тінні, який розповів як компанія виходила з ринків країн-агресорів. За його словами, якби Wargaming  забаралися буквально на 8 годин, її могли б націоналізувати в Білорусі.

Залишити коментар
Wargaming загрожувала націоналізація в Білорусі. Компанія покинула ринки країн-агресорів в останній момент, але втратила $250 млн за одну ніч

Про це повідомив CFO Wargaming Ендрю Тінні, який розповів як компанія виходила з ринків країн-агресорів. За його словами, якби Wargaming  забаралися буквально на 8 годин, її могли б націоналізувати в Білорусі.

Цим він поділився в інтерв’ю виданню gagadget. Ендрю Тінні повідомив, що з 24 лютого Wargaming «діяла максимально швидко та оперативно», і саме це її врятувало. Проте в компанії навіть не очікували, що швидкість ухвалення рішень може так вплинути на ситуацію.

Про вихід із росії й Білорусі

За його словами, 30 березня було ухвалено рішення про те, що вже наступного дня Wargaming повністю залишає ринки росії та Білорусі та фактично передає свої студії іншому керівництву.

«Ми почали продаж російської Wargaming за вісім днів до того, як росія почала впроваджувати обмеження на продаж. Щодо білорусі, якби ми затягнули процес продажу на 8 годин — нас би націоналізували», — розповів CFO Wargaming в інтерв’ю.

Він також розповів, що в компанії не хотіли, щоб бізнес у росії був націоналізований і використовувався як пропагандистська зброя.

Юридична угода про продаж російській Lesta була підписана 31 березня. Після цієї дати Wargaming припинив видавати ігри в росії та Білорусі. «З тої угоди ми не отримали ні цента, але і наших ігор там більше немає, що є правильним рішенням», — вважає Ендрю Тінні.

«Ми вирішили не оголошувати рішення 1 квітня, тому що не хотіли, щоб люди думали, що це якийсь першоквітневий жарт, тому ми відклали оголошення до 4 квітня», — зауважив фінансовий директор компанії.

За його словами, до війни в компанії працювали близько 1000 людей у росії, 1800 — в білорусі та 530 — в Україні. Загалом Wargaming  мала 5400 людей, але у вересні минулого року це число скоротилося до 2800. Наразі в компанії працюють 3300 співробітників.

Ендрю Тінні. Фото: Gamedev DOU

Про збитки Wargaming

В інтерв’ю виданню Gamedev DOU Ендрю Тінні також повідомив про збитки, які понесла компанія через вихід із росії та Білорусі.

«Чесно кажучи, ми втратили третину нашого глобального доходу за одну ніч. Це $250 мільйонів», — заявив фінансовий директор Wargaming.

За його словами, компанія одразу опинилася в збитках, оскільки її прибуток за попередній рік становив приблизно $200 млн. За один день вони втратили більше грошей, ніж заробили за весь попередній рік.

Тінн відзначив, що у Wargaming була додаткова програма скорочення витрат, яка вплинула на весь світ, але вони «робили все можливе, щоб захистити колег в Україні».

В Україні скорочення не проводилися, хоча «по решті світу ситуація сильно вдарила». Зокрема, компанії довелося закрити студію в Австралії, чого їй зовсім не хотілося робити.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
КДБ білорусі включило співзасновника Wargaming до «терористичного списку»
КДБ білорусі включило співзасновника Wargaming до «терористичного списку»
По темi
КДБ білорусі включило співзасновника Wargaming до «терористичного списку»
CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»
CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»
По темi
CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»
Після оновлення World of Warplanes в онлайн-екшні від Wargaming Kyiv можна грати українською
Після оновлення World of Warplanes в онлайн-екшні від Wargaming Kyiv можна грати українською
По темi
Після оновлення World of Warplanes в онлайн-екшні від Wargaming Kyiv можна грати українською
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
По темi
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.