👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉
Олександр КузьменкоGameDev
21 вересня 2023, 16:10
2023-09-21
Wargaming загрожувала націоналізація в Білорусі. Компанія покинула ринки країн-агресорів в останній момент, але втратила $250 млн за одну ніч
Про це повідомив CFO Wargaming Ендрю Тінні, який розповів як компанія виходила з ринків країн-агресорів. За його словами, якби Wargaming забаралися буквально на 8 годин, її могли б націоналізувати в Білорусі.
Цим він поділився в інтерв’ю виданню gagadget. Ендрю Тінні повідомив, що з 24 лютого Wargaming «діяла максимально швидко та оперативно», і саме це її врятувало. Проте в компанії навіть не очікували, що швидкість ухвалення рішень може так вплинути на ситуацію.
Про вихід із росії й Білорусі
За його словами, 30 березня було ухвалено рішення про те, що вже наступного дня Wargaming повністю залишає ринки росії та Білорусі та фактично передає свої студії іншому керівництву.
Він також розповів, що в компанії не хотіли, щоб бізнес у росії був націоналізований і використовувався як пропагандистська зброя.
Юридична угода про продаж російській Lesta була підписана 31 березня. Після цієї дати Wargaming припинив видавати ігри в росії та Білорусі. «З тої угоди ми не отримали ні цента, але і наших ігор там більше немає, що є правильним рішенням», — вважає Ендрю Тінні.
За його словами, до війни в компанії працювали близько 1000 людей у росії, 1800 — в білорусі та 530 — в Україні. Загалом Wargaming мала 5400 людей, але у вересні минулого року це число скоротилося до 2800. Наразі в компанії працюють 3300 співробітників.
Про збитки Wargaming
В інтерв’ю виданню Gamedev DOU Ендрю Тінні також повідомив про збитки, які понесла компанія через вихід із росії та Білорусі.
За його словами, компанія одразу опинилася в збитках, оскільки її прибуток за попередній рік становив приблизно $200 млн. За один день вони втратили більше грошей, ніж заробили за весь попередній рік.
Тінн відзначив, що у Wargaming була додаткова програма скорочення витрат, яка вплинула на весь світ, але вони «робили все можливе, щоб захистити колег в Україні».
В Україні скорочення не проводилися, хоча «по решті світу ситуація сильно вдарила». Зокрема, компанії довелося закрити студію в Австралії, чого їй зовсім не хотілося робити.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.