«Якщо в діжку меду додати ложку гівна, вийде діжка гівна». CEO Work.ua зробив різку заяву щодо співпраці з деякими бізнесами. Про кого йдеться?
Вакансій яких компаній, за словами керівника Work.ua, Артура Міхна, більше не буде на платформі?
Вакансій яких компаній, за словами керівника Work.ua, Артура Міхна, більше не буде на платформі?
CEO Work.ua Артур Міхно зробив гучну заяву стосовно співпраці платформи з азартним бізнесом і компаніями, які досі не вийшли з російського ринку. Далі — його пряма мова.
«Раніше, в студентські роки, я жив у парадигмі, що якщо в діжку меду додати ложку гівна, вийде діжка гівна. В тому числі так ставився і до людей. Зараз я переконаний, що людину краще розглядати, як багато окремих баночок. Більшість із цих баночок у людині — з медом. Але трапляються, на жаль, і з іншим складом. Як бачити людину в цілому, вже вирішувати вам. Я обираю по-максимуму бачити мед. Але якщо так трапляється, що якась із баночок має інший склад, я про це також не мовчу.
Разом із тим додам, що всі види гемблінгу, бетінгу й онлайн-казино, як і компанії, що не вийшли з російського ринку вважаю, особисто зараз, під час війни, раковою пухлиною нашої країни. І співробітництво з ними негідним для будь-якого бізнесу, який себе шанує: від банків до медіамайданчиків.
І, щоб уже бути до кінця відкритим і чесним, скажу, що самі були не краще. Бо досі ще не забанили їх у себе на платформі. Тож і в нас не всі баночки були, та, напевно, і є з медом. Ми теж не ідеальні. Та ми зробимо це сьогодні.
Забанимо весь гемблінг, бетінг та онлайн-казино, а заодно і Sokar, який зашкварився як бренд. Їх усіх більше не буде на Work.ua. Чому? А тому, що бетінг та онлайн-казино — це наркотик. І він двічі небезпечний, коли людина у важкому психологічному стані. І знаєте, де найбільше складних станів? Звичайно, на фронті, і звичайно, під час війни. А тепер уявіть собі, як відчуває себе військовий, що не втримався, почав грати й програв свої 100 000 грн чи менше зарплати, і навіть не має, що перевести додому дружині та дітям… Чи як відчуває себе мати, що, чекаючи чоловіка, вирішила трохи пограти й… програла всі гроші, що він перевів на неї та дитину?
Хто хоче бути причетним до цих історій у війну? Чи мають такі бізнеси існувати й бути доступними зараз, особливо на фронті, під час війни, вирішувати не нам. Та нам точно вирішувати, кому допомагати, а кому — ні. З ким робити партнерські програми та колаби, а з ким — ні. Кого рекламувати й брати в партнери, а кого — ні… І як ставитися до тих, для кого гроші не пахнуть».
Міхно також запитав robota.ua та керівника проєкту Валерія Решетняка щодо необхідності співпраці з гемблінгом і компаніями, що не вийшли з російського ринку. «Пахнуть гроші, чи ні? Чути сльози та плач, чи ні? Це вже вирішувати нам самим, як діяти. Кожній компанії та кожній людині особисто. А яка ваша думка? Чи має бути бетінг-бізнес на фронті під час війни? І чи гідно для преміальних брендів взаємодіяти або робити партнерства з бетінг- та онлайн-казино індустрією зараз в Україні?», — поцікавився він.