👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

«Як човен назвеш — так він і попливе»: правильне доменне ім'я є секретною зброєю стартапу. Ось 5 порад, як обрати домен

Американський підприємець та засновник Laws.com Борис Крейман радить стартапам використовувати потужність доменних імен. На його думку, домен — це не лише інтернет-магазин, це бренд. Він має визначати, чим займається бізнес. Крейман поділився власним процесом вибору правильного доменного імені для бізнесу.

Залишити коментар
«Як човен назвеш — так він і попливе»: правильне доменне ім'я є секретною зброєю стартапу. Ось 5 порад, як обрати домен

Американський підприємець та засновник Laws.com Борис Крейман радить стартапам використовувати потужність доменних імен. На його думку, домен — це не лише інтернет-магазин, це бренд. Він має визначати, чим займається бізнес. Крейман поділився власним процесом вибору правильного доменного імені для бізнесу.

1. «.com» завжди є королем

Хоча сьогодні з’являються дуже креативні розширення доменів (наприклад, .pizza, .photography або навіть .ai), Крейман вважає, що .com все ще залишається королем. Про це він пише на Forbes.

По-перше, це інтуїтивно зрозуміло: більшість користувачів інстинктивно вводять «.com» в кінці кожного домену, і навіть автокорекція з більшою ймовірністю додає його.

По-друге, це допомагає запобігти небажаному користувацькому досвіду. Якщо виберете інше розширення, а користувач помилково введе .com, бізнес ризикує перенаправити його на сторінку з помилкою. Гірше того, якщо він належить іншій компанії, можна привести користувача на неправильний вебсайт і втратити потенційного клієнта.

Нарешті, використання домену .com може допомогти запобігти майбутнім суперечкам. Хоча сьогодні бізнес, можливо, немає грошей на придбання домену .com, уявіть, що він зростає, а хтось інший володіє доменом .com. Як тоді відрізнятися від них? Саме тому Google володіє декількома доменними іменами з неправильним написанням, такими як gogle.com, які все одно приведуть вас на сайт Google.com.

2. Ваш домен — це те, що ви робите

Що спільного між Netflix.com, Cars.com, Booking.com і Weather.com? Люди відразу знають, що роблять компанії.

Тепер про Apple.com, Google.com і Amazon.com. Якби люди не знали про ці бренди, чи змогли б вони зрозуміти, лише з назви, що вони зробили? Більшість не змогли б. Apple.com звучить як фруктова компанія, як зазначив Том Хенкс у відомому фільмі «Форрест Гамп».

«Хоча ці стартапи досягли успіху, чи вартий ризик того? Я вважаю, що проста відповідь — ні. Прагніть придбати доменне ім’я, яке чітко вказує на те, що ви робите», — радить Крейман.

3. Словникові домени з одним словом — найкращі бренди

Словникові домени допомагають гарантувати, що цільова аудиторія миттєво дізнається, про що говорите. Чим коротший ваш домен, тим він виразніший і менш схильний до помилок, що відповідає філософії першого пункту — уникати небажаного користувацького досвіду.

Однак однослівні домени можуть коштувати від $50 000 до $5 мільйонів. Якщо для стартапу це не по кишені, скористайтеся наступним варіантом.

4. Купуйте три- або чотирилітерні доменні імена

Вони є наступним найкращим варіантом після однослівних словникових доменів, оскільки їх набагато легше запам’ятати, вони унікальні та брендові. Наприклад, хоча ребрендинг Facebook на Meta був зумовлений насамперед його еволюцією з часом, він також відповідає критеріям запам’ятовуваності доменних імен за схемою C-V-C-V.

C-V-C-V означає приголосний-голосний-приголосний-голосний. Кілька брендів з унікальними назвами віддають перевагу цьому, оскільки клієнтам його легше вимовляти, писати та запам’ятовувати. Hulu, Nike і Lego є чудовими прикладами.

5. Домен повинен пройти радіотест

Радіотест має два аспекти. Перший очевидний: чи запам’ятає людина назву вебсайту, якщо почує її по радіо?

Інший аспект набагато тонший: він визначає, чи пишеться ваше доменне ім’я саме так, як воно вимовляється. Наприклад, якщо чуєте рекламу: «Зустрічайте свою наступну поїздку на Lyft», чи зможете правильно написати Lyft? Більшість людей — ні.

Аналогічно, book-world.com і bookworld.com вимовлятимуться однаково, але відсутність дефіса може привести користувачів на неправильний сайт. Ось чому Крейман вважає, що дефіси краще не використовувати. 

Отже, доменне ім’я допомагає визначити бізнес і може суттєво вплинути на його успіх. Тому ретельний вибір допоможе забезпечити відповідність ідентичності бренду та довготривалість. 

Якщо ти хочеш зареєструвати власний домен, можеш купити домен або зареєструвати безкоштовний домен у NIC.UA. Тебезагалом цікавлять новини зі світу імен в інтернеті? Тоді переходь на нашу рубрику «Домени», де вже описані цікаві кейси.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
.MUSIC пропонує 1 мільйон безплатних доменів винятково для музичної спільноти
.MUSIC пропонує 1 мільйон безплатних доменів винятково для музичної спільноти
По темi
.MUSIC пропонує 1 мільйон безплатних доменів винятково для музичної спільноти
День зарплати вже проданий. Домен pay.day пішов за 21 000 євро
День зарплати вже проданий. Домен pay.day пішов за 21 000 євро
По темi
День зарплати вже проданий. Домен pay.day пішов за 21 000 євро
Розповсюджені помилки під час вибору доменного імені
Розповсюджені помилки під час вибору доменного імені
По темi
Розповсюджені помилки під час вибору доменного імені
Читайте також
Домени .UA переведено до Європи
Домени .UA переведено до Європи
Домени .UA переведено до Європи
Домен gov.ua, на якому налічується 4 700 доменних імен держорганів, зазнав DDOS-атаки
Домен gov.ua, на якому налічується 4 700 доменних імен держорганів, зазнав DDOS-атаки
Домен gov.ua, на якому налічується 4 700 доменних імен держорганів, зазнав DDOS-атаки
Скільки доменних імен в українському .UA, російському .RU, та польському .PL. Статистика
Скільки доменних імен в українському .UA, російському .RU, та польському .PL. Статистика
Скільки доменних імен в українському .UA, російському .RU, та польському .PL. Статистика
Доменне ім'я найвідомішого в світі платіжного сервісу продають за 2000 грн
Доменне ім'я найвідомішого в світі платіжного сервісу продають за 2000 грн
Доменне ім'я найвідомішого в світі платіжного сервісу продають за 2000 грн

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.