Вікторія ГорбікДомени
26 квітня 2024, 18:40
2024-04-26
.MUSIC пропонує 1 мільйон безплатних доменів винятково для музичної спільноти
До 24 травня 2024 року представники світової музичної індустрії можуть вирішити проблеми музичної ідентифікації та захисту інтелектуальної власності за допомогою ініціативи, яку запустив домен верхнього рівня .MUSIC.
Для покращення онлайн-підтвердження особи музичного світу .MUSIC оголосив, що пропонує 1 млн безплатних доменів винятково для представників музичної індустрії, пише Killthedj із посиланням на пресреліз. Ініціатива буде доступна до 24 травня 2024 року. 25 червня 2024 року домен .MUSIC буде запущено в усьому світі в порядку живої черги за роздрібними цінами, встановленими акредитованими ICANN реєстраторами та торговими посередниками доменів.
«Як єдиний перевірений постачальник цифрових ідентифікаційних даних для світової музичної спільноти, ми пишаємося тим, що надаємо музичним артистам, професіоналам галузі, організаціям і провідним світовим брендам унікальну можливість захистити своє ім’я, зображення, образ і голос, а також запобігти шахраям, імітаторів, сквотерів, клонів штучного інтелекту та ботів, заявляючи про свій підтверджений MusicID», — каже Марина Русу, виконавчий директор id.MUSIC, ексклюзивного глобального постачальника музичних ідентифікаторів для .MUSIC.
Що це дасть
Метою розіграшу безплатного домену є прискорення впровадження в музичній індустрії, надаючи артистам, лейблам, видавцям та іншим зацікавленим сторонам безризикову можливість захистити свою інтелектуальну власність і встановити перевірену присутність в інтернеті.
Домен пропонує певний рівень підтвердження особи. Подібним чином .MUSIC запевнить музичну аудиторію, що вона взаємодіє зі справжнім та офіційним музичним виконавцем, професіоналом галузі, організацією чи брендом, а не з імітатором, шахраєм чи ботом ШІ.
Після підтвердження особи всі реєстранти .MUSIC також отримають дві додаткові безплатні послуги my.MUSIC для створення бренда, унікальні для музичної індустрії:
SmartBadge, підтверджену цифрову візитну картку з унікальним QR-кодом, який можна відкрито вставляти будь-де (наприклад, в електронну пошту, вебсайти, соціальні мережі, медіа тощо).
SmartPage, сторінку, де всі їхні підтверджені музичні облікові дані, інформація та робота можуть відображатися в одному центральному місці під їхнім іменем.
Реєстранти можуть контролювати, який вміст бачать інші, і перевірені місця призначення, куди вони хотіли б відправити всіх (наприклад, посилання на нові музичні релізи, офіційний вебсайт, сувеніри, квитки, відео й інший перевірений вміст).
Як узяти участь
Усі учасники будь-якої музичної організації можуть зареєструватися в Partner Music, щоби забезпечити безплатні домени .MUSIC для себе або клієнтської бази (включно з лейблами, видавцями, авторами пісень, артистами, музикантами, гуртами, учасниками гуртів, професіоналами галузі та співробітниками). Ініціатива триває до 24 травня.
Відповідні організації включають цифрових дистриб’юторів, музичні асоціації, товариства колекціонерів, постачальників цифрових послуг, організації, що займаються правами на виконання, а також будь-які типи музичних організацій чи компаній.
За підтвердження особи третьою стороною в розмірі береться плата у розмірі $1,99, яка може бути застосована, якщо учасника не можна належним чином перевірити, щоб запобігти реєстрації чужих імен імітаторами, шахраями, самовільними особами та ботами.
Хто долучився
Як повідомляється в пресрелізі, багато популярних музичних брендів і виконавців уже почали реєструвати свої доменні імена .MUSIC. Серед них — Тейлор Свіфт, Леді Гага, Прінс, Джимі Гендрікс, Джеймс Браун, Вітні Х’юстон, Universal, Sony, Warner, Spotify, Soundcloud, Deezer, Tencent, Ticketmaster, Live Nation, Apple, Google, YouTube, Meta, Facebook, Instagram, WhatsApp, Amazon, Twitch, Reddit, Coachella, iHeart, CBS, NBC, MGM, Shopify, Hilton, Uber, BMW, Rolex, Prada, Andreesen Horowitz, a16z та багато інших.
«Завдяки цьому універсальному перевіреному джерелу справжні артисти можуть захистити їхній бренд та інтелектуальну власність онлайн», — каже співгенеральний директор my.MUSIC Пітер Лі.