З 1 липня 2023 року Google припиняє роботу старої аналітики Universal Analytics і переводить роботу на нову Google Analytics 4. Саме тому в інтересах кожного онлайн-бізнесу перейти на GA4 якомога швидше, тому що за 7 днів перехід буде обов’язковим. Freelancehunt пояснює, навіщо та як саме переходити на GA4, а також про відмінності між цими аналітиками.
Важливо, вже з 1 липня класична аналітика перестане працювати та не збиратиме нові дані. До кінця року вам буде доступна статистика за минулі періоди, але для збирання нових даних потрібно перейти на Google Analytics 4.
Навіщо переходити на GA4
Основні причини, з яких варто якнайшвидше перейти на Google Analytics 4:
- Відслідковувати ефективність реклами. Кожний власник сайту чи додатка детально слідкує за інвестиціями в рекламу. Перехід на нову аналітику збереже для вас цю можливість.
- Аналізувати поведінку відвідувачів вашого сайту. Ці дані будуть корисні у разі, коли ви захочете покращити функціонал сайту, щоб підвищити конверсію.
- Відслідковувати результати SEO-просування. Органічне просування в пошукових системах — найдешевше джерело залучення користувачів на сайт, тому дуже популярне. Для відслідковування його ефективності вам потрібно налаштувати аналітику.
- Для повноцінного використання e-commerce і переваг Google AdWords. Щоб ефективно налаштувати рекламу в Google, потрібно передавати інформацію про товари та аудиторію із сайту в рекламний кабінет. І Google Analytics 4 вам у цьому допоможе.
Особливості переходу на Google Analytics 4
Перехід з Universal Analytics на Google Analytics 4 має свої особливості та нюанси. Про ключові моменти, на які слід звернути увагу під час переходу, розповів Freelancehunt Артем Бірюков, топ-3 серед фрилансерів у категорії «Контекстна реклама».
Різниця в структурі та концепції
Google Analytics 4 (GA4) має змінену структуру та концепцію порівняно з Universal Analytics (UA). Події та вимірювання є основою в GA4, тому вам потрібно переробити свої цілі та налаштування відстеження подій відповідно.
Код відстеження
GA4 використовує новий код відстеження, що відрізняється від коду UA. Вам потрібно оновити код на всіх сторінках свого вебсайту чи в застосунку, видаливши код UA та додавши новий код відстеження GA4.
Перенесення цілей
UA використовує цілі, тоді як GA4 використовує події. Вам потрібно перенести свої налаштування цілей з UA на події в GA4. Переконайтеся, що ви налаштовуєте події відповідно до вашої аналітичної потреби та мети.
Вдосконалені функції та засоби
GA4 пропонує нові функції та засоби, які можуть бути корисними для вашого бізнесу, як-от розширені звіти про користувачів, відстеження зв’язку зі зворотнім зв’язком, аналіз впливу тощо. Вивчіть ці можливості та знайдіть способи їх використання для отримання більш детальних та цінних аналітичних даних.
Збереження історичних даних
Під час переходу на GA4 вам необхідно вирішити, що робити зі своїми історичними даними, зібраними в UA.
Артем Бірюков підготував для Freelancehunt покрокову інструкцію, яка допоможе швидко перейти на нову Google Analytics 4. Ознайомитися з нею можна за посиланням.